به همت فنی و حرفه‌ای شهرستان گناوه، آزمون کار آفرینی از سربازان وظیفه مشغول خدمت در سپاه انصار الحسین (ع) این شهرستان گرفته شد.
کد خبر: ۹۲۸۷۳۷۳
|
۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
آزمون کارآفرینی سربازان در گناوه برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، حسین شمسی زاده، ناظر امتحانات کار افرینی از فنی و حرفه‌ای در حاشیه این جلسه گفت::  اجرای اینگونه دوره‌های آموزشی گامی موثر برای جهش تولید و توسعه فرهنگ کار آفرینی است.
وی افزود:باید تلاش کنیم تا با مهارت آموزی به کارکنان وظیفه متناسب با شرایط و نیاز بازار‌های کار اشتغال و کارآفرینی را رونق دهیم و هدف گذاری‌ها در تربیت نیروی ماهر بازار کار باید  به طور صحیح انجام شود
شمسی زاده بیان داشت در نشست‌ها و جلسات مهارت آموزی اشتغال کارکنان وظیفه باید تلاش کنیم متناسب با نیاز جامعه و بازار کار به مشاغل شهرستان و ظرفیت شناسی برنامه ریزی مناسب از این فرصت استفاده کنیم.
وی افزود:  این مهارت آموزی علاوه بر تربیت منابع انسانی مورد نیاز بازار کار موجب تولید نشاط اجتماعی، ایجاد اشتغال و کار آفرینی‌های جدید خواهد شد.
 وی در پایان خاطر نشان نمود: بعداز گزاری این امتحان، برای ان دسته از برادران که موفق به اخذ نمره قبولی شوند،   گواهی نامه صادر می‌شود و این افراد می‌توانند از مزایای ان جهت تولید وکار افرینی بهرهمند شوند
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها