سرهنگ جوکار در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان یزد:

شاخصه اصلی نیرو‌های مسلح، ولایتمداری است

جوکار: شاخصه نیرو‌های مسلح، ولایتمداری است.
کد خبر: ۹۲۸۷۳۹۵
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ پاسدار عباس جوکار با برخی از اعضای هیئت رئیسه ناحیه مرکزی به دیدار سرهنگ منوچهر نصیری، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان یزد رفتند و فرارسیدن هفته ناجا را به ایشان وهمکارانشان تبریک گفتند .
وی در این دیدار با اشاره به تلاش‌ها وزحمات ناجا گفت: شاخصه نیرو‌های مسلح، ولایتمداری است؛ شعار زیبایی توسط برادران نیروی انتظامی برای هفته ناجا در اسل ۱۳۹۹ انتخاب شده است؛ امنیت وسلامت دو نعمت مجهولی هستند که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اعتقادی راسخ وعزمی جدی برای تحقق آن تلاش نموده ونیرویی در تراز جمهوری اسلامی را مورد نظر دارد.
وی در ادامه با بیان وتشریح برخی از اقدامات وبرنامه‌های سپاه ناحیه مرکزی یزد در تعامل با نیروی انتظامی تصریح نمود: گشت‌های رضویون که توسط بسیجیان سلحشور ودلاور ناحیه مرکزی یزد در محلات مختلف در حال انجام است از مهمترین ظرفیت‌ها در جهت تعامل با ناجا در زمینه حفظ امنیت وسلامت مردم است؛ همه ما محکم، استوار وثابت قدم ایستاده ایم واز ذره‌ای از آرمان‌ها کوتاه نمی‌آییم.
فرمانده ناحیه مرکزی یزد در پایان ضمن تشکر از زحمات نیروی انتظامی در حفظ آرامش وامنیت مردم گفت: پیشگیری از بحران‌ها و آمادگی کامل برای مقابله با خطرات وفتنه‌های احتمالی از مهمترین اقدامات وبرنامه‌های نیروی انتظامی است که بحمدالله توانسته نقش خود را بخوبی ایفا نماید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار