حجت الاسلام سبزی گفت : امروز اولویت مدیران باید معیشت مردم باشد دریافت حقوق کارگر با تورم مناسب نیست واصلا مطابقت ندارد که باید یک فکر اساسی در این مورد انجام گیرد.
کد خبر: ۹۲۸۷۵۷۷
|
۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ نشست هم اندیشی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور حجت اسلام محمد سبزی نماینده مردم شریف ساوه و زرندیه در ساوه برگزار گردید.

سبزی گفت:امروز اولویت مدیران باید معیشت مردم باشد، دریافت حقوق کارگر با تورم مناسب نیست واصلا مطابقت ندارد و باید یک فکر اساسی در این مورد انجام گیرد.

وی گفت:سختی کار و زیان آور نیز باید مورد بررسی قرار گیرد و سختی کار به صورت رتبه بندی باشد که کارگر متضرر نشود.

نماینده مردم ساوه زندیه ادامه داد:شورای کار و کارگری در هر واحد تولید تشکیل شود تا مشکلات کارگران از این طریق انجام پذیرد و حق خواهی و مطالب گری کارگران نیز در این راستا باشد.

ایشان افزود:متاسفانه شاهد هستیم که بعضی از صاحبان و متولیان صنعت که به عنوان خیرین در جامعه شناخته میشوند، به کار‌هایی از قبیل مدرسه سازی، مسجد و کار‌های فرهنگی روی اورده اند که اولا قانون را به نوعی دور می‌زنند تا از پرداخت مالیات معاف شوند.

سبزی گفت:این صاحبان صنعت به اصطلاح خیرین، حق و حقوق کارگری که عرق میریزد تا یک نان حلال به خانواده خود برساند را تضعیف میکنند. همچنین در این دیدار مدیران ارشد استان به ضرورت و نیاز یک کارگروه کار در شهرستان ساوه با وجود کمترین نرخ بیکاری در استان ابراز تمایل داشتند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات