خبرهای داغ:

مسابقه خاطرات و زندگینامه شهید عسگری جمکرانی

هم زمان با شهادت امام عسکری (ع) مسابقه آنلاین از خاطرات و زندگینامه شهید مدافع حرم مجید عسگری جمکرانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۷۷۶۱
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
 
به گزارش خبرگزاری  بسیج از قم، حجت الاسلام موحد، دبیر ستاد برگزاری سومین سالگرد شهید مجید عسگری جمکرانی اظهار کرد: کانون فرهنگی شهید صالحی قم هم زمان با شهادت امام عسکری علیه السلام و سومین سالگرد معلم شهید مدافع حرم مجید عسگری جمکرانی برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

وی در ادامه از برگزاری مسابقه آنلاین از خاطرات و زندگینامه شهید مدافع حرم مهندس مجید عسگری جمکرانی به صورت مجازی خبر داد و گفت:علاقه‌مندان برای آشنایی با راه و روش زندگی شهید مجید عسگری در قالب خاطرات در فضای مجازی به نشانی @shahidasgariejamkarani در پیام رسان تلگرام مراجعه نمایند.

مسئول کانون شهید صالحی با تاکید بر ضرورت الگوگیری جوانان از راه و سبک زندگی شهدا، افزود: برگزاری مسابقه آنلاین از خاطرات و زندگینامه شهید عسگری به نشانی https://survey.porsline.ir/s/AKl ۵ X. ۱۷/ دنبال می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری سومین سالگرد شهید عسگری ادامه داد: به رسم یادبود هدایایی نیز به شرکت‌کنندگان و برگزیدگان اهدا خواهد شد.

وی آماده‌سازی و انتشار کلیپ‌هایی از مستند زندگینامه شهید عسگری از زبان دوستان و خانواده شهید، در فضای مجازی و پیام‌رسان ایتا به نشانی @tarhe_parvaz خبر داد.

موحد برگزاری مراسم یادواره شهید به صورت مجازی باسخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین استاد میرزا محمدی و مداحی حاج علی حبیب‌زاده را از دیگر برنامه‌های سالگرد شهادت مجید عسگری عنوان کرد.

مجید عسگری جمکرانی از معلمان هنرستان شهدای چهارمردان قم در رشته رایانه، طلبه حوزه علمیه و از خادمان افتخاری حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، عضو بسیج آموزش و پرورش و عضو داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر بود.

این شهید بزرگوار در مردادماه سال ۱۳۵۳ در شهر مقدس قم متولد شد و در جریان آزادسازی شهر بوکمال از آخرین پایگاه‌های داعش در سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد و ۳ فرزند از این شهید به یادگار مانده است؛ شهید عسگری ۸ سال سابقه تحصیل در حوزه علمیه قم را داشت.

شهید عسگری جمکرانی در ششم آذرماه سال ۱۳۹۶ در سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) به شهادت رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار