فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه خوی گفت: كارگران و كارفرمايان در تحقق جهش تولید نقش ویژه‌ای دارند.
کد خبر: ۹۲۸۷۸۰۴
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳

سرگرد پاسدار بهرام احمدنژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی، از اجرای برنامه های متنوعی در جهت پاسداشت یاد و خاطره شهداء و ایثارگران جامعه کارگری خبر داد.

وی ادامه داد: نشست روشنگری و بصیرتی در محل مزار شهدای گمنام و باحضور کارگران و کارفرمایان برگزار خواهد شد؛ این آئین همزمان با سراسر کشور و استان به همت بسیج کارگران و کارخانجات برپا می شود.

این مسئول غباروبی و عطر افشانی مزار شهداء، دیدار با خانواده های معظم شهدای جامعه کارگری، فضاسازی در کارخانجات و واحدهای تولیدی و بارگزاری وصیت نامه شهدا در فضای مجازی را مورد اشاره قرار داد.

 وی هدف از برگزاری این مراسمات را توسعه و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، بيان حماسه ها و ايثار شهداء، آشنايی جامعه كارگری با تقوی و اخلاص شهداء، گراميداشت ياد و خاطره شهداء، تجليل از خانواده معظم شهداء و معرفی الگوهای ناب كارگری به جامعه و نسل جوان بیان کرد.

این مسئول همچنين آشنايی با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، تقويت فكری و معنوی جامعه كار و توليد، ترويج فرهنگ خودباوری، آشنا كردن نسل جوان با افكار و انديشه والای شهداء و عمل به وصيت نامه شهداء و ايجاد فضای معنوی، حماسی و سلحشورانه از محورهای اصلی اين مراسم عنوان كرد.

 احمدنژاد در پایان با بيان نقش آفرينی كارگران و كارفرمايان در عرصه كار و توليد گفت: فرهنگ كار شايسته با محوريت جهش تولید از موضوعات و محورهای اصلی برنامه های كميته كارگری استان در هفته كار و كارگر مي باشد و بايد دستاوردها و توانمندی های تلاشگران عرصه كار و توليد در حوزه های مختلف به سمع و نظر مردم رسانده شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات