با امضای تفاهم نامه ای بین سپاه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران مقرر شد 500 واحد مسکونی در سطح روستاهای استان تهران بهسازی و بازسازی شوند.
کد خبر: ۹۲۸۸۰۱۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

 

به گزارش خبرنگار سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران به همراه غلامرضا صالحي مدير کل بنياد مسکن استان تهران، سعید تاجیک فرمانده سپاه ورامین و جمعی از مسئولین محلی از پروژه های مقاوم سازی واحدهای مسکونی در روستای ظهیرآباد ورامین بازدید کردند.

سردار حسن زاده زاده در این بازدید عنوان کرد: سپاه سیدالشهدا(ع) گامهای بلندی را در راستای خانه دار کردن محرومین استان تهران و مناطق سیل زده کشور برداشته است، امروز هم با امضای تفاهم نامه ای بین سپاه استان تهران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تهران مقرر شد 500 واحد متعلق به خانواده های نیازمندان در سطح روستاهای استان تهران بهسازی و بازسازی شوند.

وی ادامه داد: هزینه ساخت این واحد ها 1میلیارد و پانصد میلیون ریال است که در این طرح 500 میلیون ریال به صورت وام، 80میلیون ریال به صورت بلاعوض توسط مجمع خیرین بنیاد مسکن، 150میلیون ریال توسط بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی استان تهران و مابقی آن توسط خیرین بسیجی  تآمین می شود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) افزود: سپاه با اعتبار بسیج سازندگی و خیرین بسیجی این کار را انجام می دهد و امیدواریم تا در هفته بسیج بخشی از این 30واحد روستای ظهیر آباد ورامین افتتاح شوند.

وی تصریح کرد: اعتقاد ما این است که با کمترین هزینه و با کیفیت بالا و رعایت تمام استاندارها بتوانیم لبخند رضایت را بر لبان اهالی روستاهای محروم بنشانیم.

همچنین صالحي مدير کل بنياد مسکن استان تهران در پایان این بازدید بیان کرد: از امور اولویت دار بنیاد مسکن بحث نوسازی و مقاوم سازی بافت های فرسوده است، امروز با این تفاهم نامه و با این هم افزایی پیشرفت هایی بسیار خوب در بحث نوسازی و مقاوم سازی حاصل شده است که اکنون شاهد نوسازی  30 واحد فرسوده 60 متری در روستای ظهیر اباد ورامین می باشیم./انتهای پیام

ارسال نظرات