با همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع)استان هرمزگان صورت گرفت؛
با همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع)استان هرمزگان و در راستای آبرسانی به مناطق محروم هرمزگان، 7 روستا در شهرستان‌های حاجی‌آباد، میناب و بشاگرد از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند شدند. ب
کد خبر: ۹۲۸۸۱۸۸
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،باهمت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع)استان هرمزگان و در راستای محرومیت زدایی و آبرسانی به مناطق محروم هرمزگان، 7 روستا در شهرستان‌های حاجی‌آباد، میناب و بشاگرد از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند شدند.در این طرح روستاهایی از بخش احمدی حاجی‌آباد، سندرک میناب و بشاگرد به عنوان روستاهای هدف انتخاب و در سریعترین زمان ممکن بحث آبرسانی به مردمان این مناطق محروم در دستور کار قرار گرفت.

سهرابی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی و جدی ما در این قرارگاه آبرسانی به مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

 

وی افزود: در این طرح ما 7 روستا را انتخاب و هدفگذاری کردیم و با بسیج امکانات توانستیم خوشبختانه به این مناطق آبرسانی کنیم.

 

سهرابی گفت: در این طرح به شهرستان حاجی‌آباد‌، میناب و بشاگرد انتخاب و به 7 روستا آبرسانی انجام شد.

 

وی ادامه داد: روستاهای چک چک، گدارشاه و سردره از توابع دهستان کوهشاه احمدی شهرستان حاجی‌آباد، روستاهای سرکهنان و درپهن در بخش سندرک میناب و روستاهای گاکش، سرزه چارکان و زمین تومان بشاگرد از نعمت آب سالم بهره‌مند شدند.

 

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت: در این مرحله ساخت مخزن و 30 کیلومتر لوله‌گذاری از چشمه تا مخزن و از مخزن به داخل روستا و درب منازل انجام شده است.

وی تاکید کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان از اعتبارت قرارگاه پیشرفت سپاه و مؤسسه خیریه ابراهیمی تهران در حال انجام است.

 

سهرابی بیان داشت: این طرح آبرسانی در هفته بسیج 99 به بهره‌برداری خواهد رسید، ضمنا از همکاری مردم، شوراها، دهیاران و نواحی مقاومت بسیج و فرمانداری‌های شهرستان‌های فوق که با قرارگاه همکاری داشتند تشکر می‌کنم.

ارسال نظرات