فرمانده حوزه بسیج 121 شهید باکری:

200 بسته کمک مومنانه در مناطق محروم استان البرز توزیع شد

فرمانده حوزه بسیج 121 شهید باکری از تهیه 200 بسته کمک مومنانه و توزیع در مناطق محروم و کم برخوردار توسط جهادگران این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۸۲۴۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پاسدار جعفری ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) اظهار داشت: جهادگران حوزه بسیج 121 شهید باکری همزمان با نهم ربیع الاول، 200 بسته کمک مومنانه تهیه و در مناطق محروم توزیع کردنند.

وی با اشاره به شیوع و شروع موج سوم بیماری منحوس کرونا و تعطیلی برخی مشاغل خیلی از سرپرست خانواده ها به واسط این بیماری شغل خود را از دست دادند و گاهی هیچ گونه منبع درآمدی ندارند، افزود: بسیجیان این حوزه با توجه به شرایط بد اقتصادی با کمک خیرین و نیکوکاران و شناسایی از قبل خانواده های نیازمند پک های حمایتی را به نیابت از امام حسن عسکری(ع) در اختیار نیازمندان واقعی قرار دادند.

فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری کرج بیان کرد: ما در هر منطقه محروم که ورود می کنیم در همان ابتدای ورود برای خانواده های نیازمند پرونده یا همان شناسنامه تهیه می کنیم و به طور مرتب ماهانه به صورت رایگان به همه خانوارها این مناطق بسته حمایتی، غذای گرم، حتی لباس نو و جهیزیه تهیه و تحویل می دهیم.

پاسدار جعفری با بیان اینکه بعد از چند سری اهدا بسته های حمایتی و تهیه شناسنامه کامل از خانواده های نیازمند منطقه برای این خانوارها اشتغالزایی می کنیم تا خانواده های نیازمند درآمد ماهانه داشته باشند، تصریح کرد: اشتغالزایی های جهادگران بسیج سازندگی این حوزه با همکاری شرکت معتبر نگین و انگشتری سازی تعداد ۵۰ دستگاه نگین تراشی تحویل و در اختیار خانواده ها در اولویت قرار گرفت و پس از برگزاری یک دوره آموزشی رایگان خانواده ها با این کار هم دیگر بیکار نیستند و می تواند مایحتاج زندگی خود را تهیه کنند، در اصل به قول معروف "ماهی دیگر نمی دهیم، ماهی گیری یاد می دهیم".

وی متذکر شد: ما در قسمت دیگر برای تعداد زیادی از خانواده ها کارگاه تولید ماسک راه اندازی کردیم، مواد اولیه در اختیار آن ها قرار می دهیم و روزانه بین ۱۰۰۰ هزار  تا ۲۰۰۰ هزار ماسک تولید می شود، خانواده ها نیز رضایت کامل دارند.

فرمانده حوزه بسیج ۱۲۱ شهید مهدی باکری در پایان خاطر نشان کرد: ما توانستیم تا کنون برای ۱۵۰ خانواده نیازمند کسب و کار خانگی ایجاد کنیم تا صاحب درآمد شوند و امیدوارم این کار هر چند کوچک ما مورد رضایت امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار