خبرهای داغ:
به همت گردان117 امام حسین (علیه السلام) نشست جهادی درروستای یحیی آباد برپا شد.

نشست جهادی گردان117امام حسین(علیه السلام)بامردم یحیی آباد

به منظور بصیرت افزایی ورفع شبهات مردمی، گردان117 امام حسین (علیه السلام)از نزدیک با مردم روستای یحیی آباد نشست جهادی برپاکردند.
کد خبر: ۹۲۸۸۳۵۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر14 امام حسین (علیه السلام) به منظور بصیرت افزایی ورفع شبهات مردمی، گردان117 امام حسین (علیه السلام)از نزدیک با مردم روستای یحیی آباد نشست جهادی برپاکردند.

فرمانده گردان117 امام حسین (علیه السلام)در رابطه بااین نشست گفت: بحث روز کشور از قبیل تهاجم فرهنگی ، جنگ اقتصادی و فرهنگی تحمیلی از سوی دشمن و ارائه راهکارهای مقابله با نقشه های دشمن از قبیل عمل به اقتصاد مقاومتی و بازگشت به دستورات انقلابی و اسلامی بزرگان و رهبران انقلابی از جمله مباحث در برنامه نشست جهادی گردان 117 امام حسین (علیه السلام)با مردم روستای یحیی آباد بود.

فرمانده گردان 117 امام حسین (علیه السلام)در خصوص برنامه های دشمن برای نابودی انقلاب اظهار کرد: از ابتدای انقلاب سپاه و بسیج تمام تلاش خود را برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب به کار برده و نتیجه آن تقدیم هزاران شهید و ایثارگر برای حفظ انقلاب است که در هر کوچه و خیابان چندین شهید خودنمایی می کند. 

وی ادامه داد: مطمئن باشید این انقلاب هرگز آسیب نمیبیند و خون پاک و عزیز جوانان شهید این مرز و بوم پاسبان و حافظ نظام و انقلاب است، هرگز از ولایت فقیه و رهبری فاصله نگرفته ونمیگیریم تا در مسیر درست حرکت کنیم و انقلاب بیمه بماند، خارج شدن از مسیر انقلاب برابر است با سقوط خود فرد،ضمن اینکه انقلاب به مسیر خود ادامه می دهد و منتظر هیچ فردی نخواهد ماند.

در پایان مراسم با همراهی معتمدان محلی منطقه یحیی آباد و گروه جهادی شهید کاوانی گردان 117 امام حسین ( ع) بسته های معیشتی در راستای کمکهای مومنانه به محرومین وخانواده های نیازمند تحویل داده شد.

ارسال نظرات