خبرهای داغ:
امام جمعه شهر لیلان با اشاره به اهمیت سبک زندگی در اسلام گفت: سبک زندگی در اسلام بر پایه تعالیم قرآن و سنت رسول اکرم (ص) بوده و هدف آن رسیدن به تقوای الهی و خداگرایی است.
کد خبر: ۹۲۸۸۴۴۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی غفاری در جمع کارکنان سپاه  ملکان، افزود: آشنایی با سبک زندگی اسلامی و بکارگیری آن می تواند سعادت و خوشبختی در دنیا و آخرت برای انسان فراهم آورد.

وی اضافه کرد: سبک زندگی اسلامی دو جنبه دارد که یکی مربوط به زندگی فردی و دیگری مربوط به زندگی  اجتماعی افراد می شود که اهمیت دادن به بهداشت و سلامتی، پرهیز از دروغ، صبر و خوشرویی در زندگی از جنبه های فردی سبک زندگی اسلامی بوده و تلاش، اعتدال در افکار و کردار، پایبندی به خانواده و صله رحم جزو جنبه های اجتماعی سبک زندگی اسلامی است.

حجت الاسلام غفاری در ادامه با اشاره به شیطنت های دشمن در بحث آسیب زدن به خانواده های ایرانی بیان کرد: راهبرد دشمنان بویژه آمریکا و غرب تغییر سبک زندگی اسلامی است و از آنجایی که  جامعه ناسالم از خانواده ناسالم نشأت می گیرد، دشمن بدنبال ناسالم سازی خانواده با ترویج فرهنگ مبتذل غربی است.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی از تاثیرات این هجمه و تبلیغات منفی دشمن در جامعه دیده می شود بنابراین نهادهای فرهنگی جامعه باید با ترویج هر چه بهتر سبک زندگی اسلامی در جامعه با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کنند.

ارسال نظرات