خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان؛
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به وضعیت کرونا در استان گفت: مراکز درمانی و کادر سپاه استان سمنان آمادگی همکاری کامل با دانشگاه علوم پزشکی سمنان را دارند.
کد خبر: ۹۲۸۸۴۵۱
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ؛سرهنگ علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن قدردانی از زحمات پزشکان و کادر درمانی گفت : مراکز درمانی سپاه و نیروهای بسیجی و کادر سپاه آماده همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در جهت مقابله با کرونا است

وی افزود : نقشه مناطق کرونایی ایجاد شده که مناطق الوده بر روی نقشه مشخص شده و از این نقشه می توان برای ضدعفونی مناطق به صورت هوشمند استفاده کرد.

خالقیان تصریح کرد : نقاهتگاه های سپاه امادگی کامل برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی دارد و بیمارستان سیار صحرایی هم وجود دارد که اگر نیاز باشد می توانیم این بیمارستان را نیز راه اندازی کنیم .

معاون هماهنگ کننده سپاه استان ادامه داد : تعدادی از پرستاران و پزشکان بازنشسته سپاه اماده همکاری با  نیروهای علوم پزشکی هستند و در خصوص کمک به کادر خدمات بیمارستان ها نیز اماده همکاری در خصوص تامین نیروی خدماتی هستیم .

وی افزود : باید از پرستاران و کادر درمانی تقدیر و تشکر شود تا روحیه ای در این افراد ایجاد شود .  

خالقیان ادامه داد: رزمایش ماسک در حال انجام است که در این طرح در خصوص زدن ماسک تذکر داده می شود و ماسک به افراد داده می شود .

معاون هماهنگ کننده سپاه استان اظهار داشت :اموزش و اطلاع رسانی به مردم در خصوص مقابله با کرونا از طریق روابط عمومی سپاه دنبال می شود .

دکتر جندقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات سپاه استان گفت: اکیپ هایی با حضور بسیجیان برای تذکر به مردم در خصوص استفاده از ماسک می تواند بسیار مهم و موثر باشد .

وی با اشاره به وضعیت کرونا در استان افزود : باید در هر محله دو اکیپ مستقر شود تا به کسانی که از ماسک استفاده نمی کنند تذکر داده شود .

جندقی تصریح کرد : وضعیت کرونا در استان سمنان وضعیت مناسبی نیست به همین جهت تشدید نظارت ها باید صورت گیرد و مردم نیز باید موارد تخلف را از طریق سامانه 190 اطلاع دهند .

وی با تاکید بر استفاده مردم از ماسک اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از صنوف و .. در این خصوص همکاری مناسب را ندارند .

جندقی گفت: نیروهای بسیج می توانند در تشدید نظارت ها در ادارات و اصناف  و در بحث قرنطینه خانگی همکاری داشته باشند . 

ارسال نظرات
پر بیننده ها