معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در بیانیه ای اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را به شدت محکوم‌ کرد.
کد خبر: ۹۲۸۸۴۵۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
بیانیه محکومیت اهانت به پیامبر اسلام (ص) دانشگاه آزاد اسلامی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:
۱۴۰۰ سال از مبعث پیام آور وحی حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله ) می‌گذرد، از آن زمان تا کنون همواره دشمنی و ضربه زدن به عظمت و بزرگی پیامبر (ص) و معرفی اسلام به عنوان دین خشونت وجود داشته است.
تلاش دیرینه غرب در اسلام هراسی و به انزوا کشیدن دین مبین اسلام و اهانت به پیامبر اسلام (ص) هم در دهه‌های اخیر کاملاَ مشهود است. اخیراَ هم که شاهد اهانت مجله فرانسوی به پیامبر اعظم (ص) و حمایت مکرون رئیس جمهور فرانسه از ایشان بودیم. دروغین بودن ادعای آزادی حقوق بشر آنان که در مقابل کوچکترین اعتراضات سخت‌ترین مجازات‌ها را قرار می‌دهند و در برابر توهین به اسلام ادعای آزادی حقوق بشر می‌کنند، بیشتر از پیش آشکار است.
اما تعالیم الهی و عالیه اسلام و نور وجود پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) تحت تأثیر هیچ دشمنی و اهانتی قرار نخواهد گرفت و هوشیاری و بصیرت جوامع اسلامی اهداف پلید دشمنان را خنثی خواهد کرد.
ما ضمن محکوم کردن این حرکت وقیحانه اعلام می‌داریم که دشمنان اسلام بدانند با بی حرمتی و اهانت به مقدسات مسلمین نخواهند توانست جلوی گسترش اسلام را بگیرند و اسلام بیش از هر زمانی گسترش پیدا خواهد کرد؛ و از جامعه دانشگاهی می‌خواهیم اینک که در آستانه هفته وحدت قرار داریم ضمن محکوم کردن این حرکت با ترند سازی «لبیک یا رسول الله» در فضای مجازی وحدت، عشق و پیوند خود را با رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله اعلام بدارند و توطئه طراحان این حرکات ضد اسلامی را نقش برآب کنند.
ومن الله التوفیق
ارسال نظرات
پر بیننده ها