خواهرپاسدار مکی زاده گفت:باتوجه به شرایط استمرار وجود ویروس منحوس کرونا برنامه های بسیاری به صورت مجازی درهفته بسیج دانش آموزی شهرستان بندر خمير برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۸۸۷۱۰
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

فرمانده بسيج دانش آموزي شهيد فهميده بندر خمير اظهار كرد: بسيج یک نهاد آموزشی است که با برنامه های مدون و ایجاد پایگاه های علمی سعی دارد گام موثری در ارتقای توان علمی دانش آموزان داشته باشد.

وی افزود: بسیج، عبارت است از مجموعه ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای کمال رساندن و به خوشبختی رساندن این کشور، جمع شده اند.

مکی زاده ادامه داد: بسیج تشکیلاتی است که در آن، افراد متفرق و تنها، به یک مجموعه عظیم و منسجم، به یک مجموعه آگاه، متعهد، بصیر و بینای به مسائل کشور و به نیاز ملت، تبدیل می شوند؛ مجموعه ای که دشمن را بیمناک، و دوستان را امیدوار و خاطر جمع می کند و معنای بسیج این است.

وي با بیان اینکه فداکاری شهیدحسین فهمیده در تاریخ پر شکوه سر افرازی های ایران ثبت شد و جاودانه ماند تصریح کرد: اکنون هر نوجوانی شهید فهمیده را جاودانه ای می داند که سبب افتخار هر ایرانی است .

فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان بندرخمیر خاطر نشان كرد:هشتم آبان، سالروز شهادت این فرزند انقلاب، به عنوان روز نوجوان وجوان و بسیج دانش‏ آموزی نام گرفته است تا ضمن یادآوری حماسه این قهرمان كوچك، به عنوان سرمشقی مناسب به همسالانش مطرح شود و راهش ادامه یابد.

فرمانده حوزه شهید فهمیده به تشريح برنامه هاي هفته بسيج دانش آموزي شهرستان پرداخت و گفت: برنامه ها امسال باتوجه به شرایط فعلی، وجود ویروس منحوس کرونا به صورت مجازی برگزار مي شود.

مكي زاده اظهار كرد: برنامه های زیادی به صورت مجازي از جمله: مسابقه نقاشی از جنایات ترامپ، مسابقه روزنامه دیواری، پویش همگانی (من یک دانش آموز بسیجی هستم)، هم صدا با حاج قاسم قرآن قرائت وصیت نامه، عضویت دانش آموزان در کانال راهیان نور جلسه پرسش و پاسخ از مسائل جبهه و جنگ برگزار خواهد شد.

وي در ادامه به ويژه برنامه ۱۳ آبان شهرستان اشاره داشت و افزود: یادواره شهدا، سرود همگانی خیابانی، دیدار از خانواده شهدا بصورت حضوري انجام خواهد گرفت، لازم به ذكر است در اين هفته برنامه های متنوع دیگری در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان بندرخمیر يادآور شد: حضرت امام خمینی (ره) درباره شهيد حسين فهميده فرمودند: «رهبر ما آن طفل ۱۲ ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صد‌ها زبان و قلم‌ ما بزرگ‌تر است ، با نارنجک ، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید.»

ارسال نظرات