مدیر سازمان بسیج دانش آموزی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با«بسیج»:
مدیر سازمان بسیج دانش آموزی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و شرایط کرونا ۱۳عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی طراحی شده است.
کد خبر: ۹۲۸۸۷۵۰
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
مدیر سازمان بسیج دانش آموزی  سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و شرایط کرونا ۱۳عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی برنامه ریزی شده است.


سرهنگ پاسدار علیرضا پهلوان روی با توجه به آغاز هفته بسیج دانش اموزی برنامه‌های این هفته را تشریح و اظهار داشت : هشتم آبان‌ماه یادآور حماسه‌های دلاورمردان کوچکی است که در دوران دفاع مقدس افتخارات بزرگی را به ارمغان آورده‌اند.


وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونا امسال تجمع ۱۳ آبان برگزار نمی شود، اظهار کرد: ساعت ۹ صبح روز ۱۳ آبان هر دانش آموز می‌تواند با تهیه فیلم از خود در فضای عمومی مانند پشت بام منزل، حیاط محله با صدای رسا «مرگ بر آمریکا» بگوید و پویش «همه با هم مرگ بر آمریکا» شرکت کند. در این پویش خلاقیت دانش‌آموزان مانند درست کردن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی و آتش زدن آنها یا همراه کردن خانواده در این برنامه می‌تواند به امتیاز آنها بیفزاید.


این مسئول از راه اندازی پویش «آمریکا باید از منطقه برود» خبر داد و گفت: این پویش در فضای مجازی به صورت متمرکز برگزار می شود و دانش آموزان می توانند در بخش های مختلف و مسابقات که زیر مجموعه این پویش است، شرکت کنند

مدیر سازمان بسیج دانش آموزی اضافه کرد: یکی از برنامه‌ها «متن نویسی با موضوع «چرا مرگ بر آمریکا؟» است و با هدف استکبار ستیزی است؛ موضوع دیگر پیام به سربازان آمریکایی است که یک پیام تصویری به سربازان آمریکایی با موضوع خروج سربازان آمریکایی از منطقه و انتقام سخت خون شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد: نقاشی با موضوع استکبارستیزی و ترسیم جنایات آمریکا از دیگر برنامه‌هایی است که دانش‌آموزان در هر سنی می توانند در این مسابقه شرکت کنند؛ همچنین نماهنگ برنامه دیگری است که در آن تهیه و طراحی نماهنگ‌هایی با موضوع «چرا مرگ بر آمریکا؟» و استکبار ستیزی و ویژگی‌های دانش‌آموز انقلابی پیش‌بینی شده است.

پهلوانروی افزود: از دیگر برنامه‌ها، اینفوگرافی از بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و یا به تصویر کشاندن جنایات آمریکا در منطقه است همچنین برنامه «همصدا با حاج قاسم» از دیگر برنامه‌هاست که تهیه پادکست صوتی با صدای دانش‌آموز و قرائت بخشی از وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی پیش بینی شده است.

وی در خصوص نحوه ارسال آثار برای شرکت در این مسابقات گفت:دانش آموزان می توانند آثار خودرا به لینک زیر ارسال نمایند

مدیر سازمان بسیج دانش آموزی به امضای طومار مجازی دانش‌آموزی نیز اشاره کرد و افزود: طومار مجازی دانش‌آموزی با شعار «آمریکای جنایتکار باید از منطقه برود» بر بستر تصویر مجازی طراحی شده است و دانش‌آموزان با کلیک برروی لینک زیر و با ثبت نام و نام خانوادگی خود می‌توانند این طومار را امضا کنند

وی با بیان اینکه امسال برنامه راهیان نور برگزار نمی‌شود، ادامه داد: با توجه به تعطیلی سفرهای راهیان نور دانش‌آموزی در سال جاری، کانالی تحت عنوان راهیان نور مجازی در پیام رسان ایتا راه اندازی شده است که محتوای ان مناسب با سفر به راهیان نور شامل معرفی مناطق، خاطرات شهدای بومی و روایتگری های دفاع مقدس، زندگینامه دانش‌آموزان شهید و وصیتنامه شهدا می باشد.

پهلوانروی به تدوین بیانیه ضدآمریکایی مجامع علوی و فاطمی اشاره کرد و گفت: مجمع همفکری سازمان بسیج دانش اموزی استان بیانیه ایی در خصوص محکومیت جنایات آمریکا و رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی تدوین نموده که در اختیار حوزه های مقاومت قرار گرفته است.

وی از حضور بسیج دانش آموزی در سامانه «شاد» نیز خبر داد و گفت: سازمان بسیج دانش آموزی کشور کانالی در سامانه «شاد» دارد و تولیدات زیاد بصیرتی، فرهنگی و مهارتی دارد که ۴۰ تا ۵۰ عنوان کلیپ هم تولید و بارگذاری شده است.
ارسال نظرات