بیانیه طلاب و روحانیون سازمان بسیج طلاب سپاه استان البرز در محکومیت توهین به ساحت پیامبر اعظم (ص)

طلاب و روحانیون سازمان بسیج طلاب سپاه استان البرز در محکومیت توهین حقیرانه مکرون رئیس جمهور فرانسه به ساحت والا و آسمانی پیامبر اعظم (ص) بیانیه ای صادر کردند.
کد خبر: ۹۲۸۸۷۹۹
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵

به  گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  طلاب و روحانیون سازمان بسیج طلاب سپاه استان البرز در محکومیت توهین حقیرانه مکرون رئیس جمهور فرانسه به ساحت والا و آسمانی پیامبر اعظم (ص) بیانیه ای صادر کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بیانیه طلاب و روحانیون سازمان بسیج طلاب سپاه استان البرز در محکومیت توهین به ساحت پیامبر اعظم (ص)

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَقَدِ اسْتُهْزِئَ بِرُسُلٍ مِّن قَبْلِكَ فَأَمْلَيْتُ لِلَّذِينَ كَفَرُوا ثُمَّ أَخَذْتُهُمْ ۖ فَكَيْفَ كَانَ عِقَابِ.

(الرعد 32)

و مردم به رسولان پیش از تو هم استهزاء بسیار کردند، من هم به کافران فرصت دادم آنگاه ایشان را به عقوبت گرفته و با چه عقاب سخت به کیفر رسانیدم.

اباجهل ها در هر عصر و زمانه ای برای ظاهر نشدن چهره ی زشت و کریه حیوانی شان خود را در سایه ی توهین و استهزاء خوبان پنهان می کنند. و امروز، در سرزمین مدعیان دروغین حقوق بشر، مهد آزادی و دموکراسیِ غربی از لسان امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه، بغض و دشمنی ای که سالها است در وجودشان غلیان می کند را به اسلام و مسلمین ظاهر کرده اند تا چشم و گوش ها را متوجه چیزی جز جنایات و ظلم های خود کنند و با اهانت به ساحت مقدس أشرف کائنات خاتم الأنبیاء حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم، قلب مسلمانان جهان را به درد آورده اند.

اساتید، روحانیون و طلاب بسیجی استان البرز، این حرکت رذیلانه، ضد انسانی و ضد اخلاقیٍ اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم توسط رئیس جمهور فرانسه را محکوم می کنند.

امید است در سایه انسانیت و آزادی، این فضای منفور و مشمئز کننده ای که با چنین اقدامات اهانت آمیزی لکه ی ننکی بر دامان پاک انسانیت و آزادگی هستند جای خود را به صلح و احترام و دوستی بین تمام انسان های آزاد و آزاده دهد.

 

سازمان بسیج طلاب و روحانیون

سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها