مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 10 حضرت سید الشهداء(ع) در گفت و گو با «بسیج»؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر 10حضرت سید الشهداء(ع)گفت: توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)نه تنها موجب کاهش توسعه ی اسلام در فرانسه و سایر کشور های جهان نمی شود، بلکه عاملی برای توجه تعالیم الهی خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۸۸۸۱۵
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱

حجت الاسلام و المسلمین معصوم خانی در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) اظهار داشت: رموز موفقیت پیامبر اسلام (ص) که در دل ها نفوذ پیدا کرده است (رفتارهای غیر منطقی دیگران را تحمل می کرد، در مقابل رفتارهای نابخردانه ی دیگران با صبر به آن ها درس می داد و راهنمایی می کرد، حلیم و بردبار بودند، تبدیل موقعیت و رفتار منفی دیگران به رفتار مثبت یعنی وقتی کسی به پیامبر اسلام توهین می کرد، آن را با توهین پاسخ نمی داد، بلکه براساس فرمان خداوند عمل می کرد) می باشد.

وی با اشاره به اینکه خداوند می فرمایند" اگر تو نبودی زمین و آسمان را خلق نمی کردم"، افزود: یک سری انسان های سبک‌ مغز  با این حال می خواهند،  نور خدا را خاموش سازند ولی خداوند نور خود را کامل می کند، هر چند کافران خوش نداشته باشند؛ این وعده ی خدای متعال می باشد.

وی متذکر شد: امروزه نگاه می کنیم در اروپا افرادی هستند که انتشار تصاویر موهن به پیامبر گرامی اسلام را نشانه ی آزادی بیان می دانند و قوانین این کشور ها حامی آن است، از این توهین کنندگان به ساحت پیامبر اکرم دفاع می کند، اما همزمان همین قوانین به بررسی هلوکاست را ممنوع می دانند.

وی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر سیاست های عمیقا ضد اسلامی صهیونیست ها و دولت های استکباری، بیان کرد: شاهد هستیم که در مجله ی فرانسوی در هفته ی گذشته تصاویری موهن از پیامبر اکرم باز نشر شده و  این عمل بسیار سخیف و زشت می باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 10 حضرت سید الشهداء(ع) در پایان خاطر نشان کرد: توهین به پیامبر اسلام توسط نشریه فرانسوی و سوزاندن قرآن کریم در سوئد نشانه ی جاهلیت مدرن عصر حاضر است، این ها قبلا در سال ۲۰۱۵ میلادی هم مرتکب چنین عمل زشت و سخیف شده بودند، این توهین ها نه تنها موجب کاهش توسعه ی اسلام در فرانسه و سایر کشور های جهان نمی شود، بلکه عاملی برای توجه به قرآن کریم و تعالیم الهی خواهد شد.

ارسال نظرات