فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: یکی از دستورات مهم دین اسلام دستگیری از نیازمندان است که این امر توسط و پیامبر مکرم اسلام و انبیای الهی در بین ما مسلمانان به یادگار مانده است.
کد خبر: ۹۲۸۸۸۱۹
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی عصر امروز در پنجمین مرحله اجرای کمک مومنانه سپاه کردستان که با حضور مسوولان در سالن آزادی سنندج آغاز شد، با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: در این ایام به برکت وجود پیامبری که تمام وجودش مایه خیر برای جهان بشریت است در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و کمک‌های مومنانه، مرحله دیگری از توزیع کمک‌های مردم در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از این ویروس را آغاز خواهیم کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: در این مرحله ۱۳ هزار و ۵۵۰ بسته حمایتی به همت سپاه و مشارکت بنیاد علوی و خیرین در بین افراد نیازمندی که از قبل شناسایی شده است توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به در پیش رو بودن روز ۱۳ آبان به عنوان یکی از یوم‌الله‌های مهم کشور و روز استکبارستیزی، بیان کرد: ملت فهیم و انقلابی ایران در طول ۴۰ سال از پیروزی انقلاب تا کنون همواره نشان داده‌اند که در تمامی صحنه‌ها حضور داشته و هرگز در مقابل دشمن کوتاهی نکرده است.



سردار حسینی گفت: شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بر جامعه حاکم شده است این ضرورت را ایجاد کرده که همه مردم در راستای نابودی این ویروس منحوس و حفظ سلامت هم‌نوعان تمام نکات بهداشتی را رعایت کنند.

سردار حسینی گفت: رابطه تنگاتنگ بین مردم و مسئولان برای عبور از این شرایط سخت ضروری است لذا باید با در کنار هم بودن نشان دهیم که میتوان از این شرایط سخت عبور کنیم.

فرمانده سپاه کردستان عنوان داشت: سپاه در زمینه کمک به مردم و خدمت به آنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، و توانسته در این روز‌ها با توزیع چند مرحله کمک مومنانه اقدامات خوبی انجام دهد.

سردار حسینی عنوان کرد: یکی از دستورات مهم دین اسلام دستگیری از نیازمندان است که این امر توسط و پیامبر مکرم اسلام و انبیای الهی در بین ما مسلمانان به یادگار مانده است و ما ادامه دهند این راه خواهیم بود.

وی گفت: از همه مجموعه همکاران سپاه بیت المقدس کردستان و دستگاه‌هایی که در این امر ما را همراهی کردند تقدیر و تشکر می‌نماییم و از همینجا اعلام خواهیم کرد که سپاه بیت المقدس این امادگی را دارد که افراد خیری را که می‌خواهند نذورات خود را به دست نیاز‌مندان برسانند به پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های مقاومت مراجعه کرده تا از این طریق کمک هایشان به دست افراد مستحق برسد.

فرمانده قرار گاه استانی شهید شهرامفر افزود: مردم ایران در کمک‌های مومنانه و دسگیری از نیاز‌مندان جامعه نشان دادن که هرگز و در هیچ شرایطی هموطن خود را تنها نخواهند گذاشت

بر اساس این گزارش در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه سپاه بیت‌المقدس در کردستان ۱۵ هزار و ۱۷۰ بسته معیشتی به ارزش ۴ میلیارد و ۵۵۱ میلیون تومان تهیه و توزیع شد و در مرحله دوم نیز در فاصله زمانی بسیار کوتاهی از مرحله اول، توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر استان کردستان صورت گرفت.

در مرحله سوم از رزمایش کمک مومنانه در کردستان نیز، ۱۵ هزار بسته معیشتی به دست نیازمندان رسید.

توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان یکی دیگر از برنامه‌های سپاه کردستان در زمینه کمک مومنانه بود که در ایام محرم بین نیازمندان توزیع شد.

در مرحله چهارم کمک‌های مومنانه که از امروز آغاز می‌شود ۱۳ هزار و ۵۵۰ بسته معیشتی با همکاری بنیاد علوی بین نیازمتدان استان کردستان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات