خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس:

ملت‌های آزاده اهانت به پیامبر (ص) را محکوم می‌کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: همه ملت‌های آزاده دنیا هتک حرمت حضرت محمد (ص) را محکوم می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۸۸۸۵۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت السلام والمسلمین مهدی رضایی در جمع رزمندگان پایگاه شهید کاوه اسطوره گردان ۳۱۹ حضرت ولیعصر (عج) اطهارات سخیف امانول مکرون ،رئیس جمهور فرانسه را در هتک حرمت پیامبر اسلام (ص) محکوم کرد.

وی در دیدار چهره به چهره با رزمندگان مستقر در مناطق مرزی گفت: همه دنیا در روزهای اخیر شاهد آن بودند که دولت فرانسه چگونه با حمایت از عمل ضدانسانی یکی از نشریات این کشور در توهین وقیحانه به ساحت مقدس فخر عالم پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) ماهیت اهریمنی خود را اثبات کرد.

این مسئول افزود: دشمنی سران کفر با پیام روشنی‌بخش اسلام سابقه دیرینه دارد، کافران همواره برای پوشاندن ضعف و زبونی و حقارت خود در برابر پیام روشن و رهایی‌بخش پیامبران الهی از شیوه نخ‌نمای تمسخر استفاده می‌کردند.

وی ادامه داد: این فاجعه نتیجه فاحش تفکر به اصطلاح مدرنی است که سال‌ها است دولتمردان فرانسوی را تحت سیطره خود قرار داده و برای آنان ارمغانی جز شنیع‌تر شدن جوامع غیرانسانی نداشته است.

رضایی خاطرنشان کرد: بی گمان چنین رفتارهایی که به بهانه آزادی بیان انجام می‌شود خود بزرگ‌ترین ظلم به آزادی بیان است، کدام فطرت سالمی می‌پذیرد که با مستمسک آزادی بیان از توهین به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان عالم دفاع شود.

وی ادامه داد: فشارهای شدیدی که این روزها از سوی دولت فرانسه بر مسلمانان این کشور وارد می‌شود در همین راستا است اما مکر خدای محمد (ص) بسیار بالاتر از مکر رئیس‌جمهور فرانسه است و مکرون و اضدادش دیر یا زود نتیجه عملی این نوع سیاست‌ورزی را مشاهده خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار