مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

گام دوم انقلاب در مدارس استان البرز با رویکرد تفکرد بسیجی درحال اجرا است

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: طرح تبیین ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس این استان با رویکرد تفکرد بسیجی و بصیرت افزایی درحال اجرا است.
کد خبر: ۹۲۸۹۰۵۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سالار قاسمی اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج برنامه های مختلفی برای آشنایی دانش آموزان البرزی با تفکر بسیجی و نقش بسیجیان در بیانیه گام دوم انقلاب در فضای مجازی مدارس درحال اجراست.

وی گفت: طرح تبیین ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس این استان با رویکرد تفکرد بسیجی و بصیرت افزایی درحال اجرا است.

سالار قاسمی اظهارداشت: این بیانیه که به عنوان نقشه راه انقلاب اسلامی در ۴۰ سالگی دوم انقلاب اسلامی است برای تبیین در بین جامعه هدف آموزش و پرورش در مدارس البرز اجرایی شده است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب دراین بیانیه به نقش بی‌بدیل جوانان، خاطرنشان کرد: تبیین ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب برای دانش آموزان دردستور کاری مدارس استان البرز قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز برپایی نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ سالگی بسیج و یادمان شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، نشست روشنگری و بصیرت در مدارس و دلنوشته های دانش آموزی را از جمله برنامه های دیگر مدارس این استان در قالب طرح تبیین ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب با هدف ترویج تفکر بسیجی دربین دانش آموزان ذکر کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رسالت بسیج درگام دوم انقلاب سنگین است چون می خواهیم به نقش مهم این نیروی مردمی در ایران بپردازیم و بگوییم بسیج درگام دوم چه مسئولیتی در حوزه تعلیم و تربیت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار