حجت الاسلام و المسلمین علی جعفر نژاد نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس با صدور پیامی فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را به مردم شریف استان کردستان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۸۹۰۵۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین علی جعفر نژاد نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس با صدور پیامی فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را به مردم شریف استان کردستان تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

بانگ ملکوتی «اشهدا ان محمد رسول الله» که امروز در سراسر گیتی طنین انداز شده است، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادیخواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی می‌باشد.

ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

گرامیداشت هفته وحدت، گرامیداشت اخوت و برادری و تجدید پیمان با اسلام و آرمان‌های نظام اسلامی است. در جهان امروز که بدخواهان جهان اسلام با تفرقه‌افکنی در میان مسلمین، برای رسیدن به منافع پست و غیرانسانی خود تلاش می‌کنند، تنها مسیر نیل به پیروزی در مقابل دشمنان جهان اسلام، باور به‌ضرورت وحدت و اهمیت وحدت کلمه مسلمین و پرهیز از هرگونه اختلاف و مجادله بین مذاهب و اقوام است.
اینجانب فرا رسیدن ولادت خجسته و پرمیمنت ختم المرسلین، رحمه للعالمین، فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت، رحمت وسعادت کلّ بشر حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله وسلم) و هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده امام جعفر صادق (علیه السلام) را به تمامی مردم شریف استان کردستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
ارسال نظرات