خبرهای داغ:
توهین به مقدسات مسلمانان و سکوت جامعه جهانی
آیا بار دیگر صلیب ها شکسته خواهند شد؟آیا داستان جنگی دیگر علیه مسلمانان درمیان است و فرانسه نیازمند اغنا افکار عمومی مردمش هست؟
کد خبر: ۹۲۸۹۰۹۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴

فرانسه دشمن مسلمانان است. این کشور زخم اشغال و شکست را از مسلمانان در اندلس به تن دارد، روزی که پادشاه لیون اعلام جنگ کرد و فرمانده سپاه مسلمانان با عبور از کوههای پیرنه بخشی از فرانسه را تا ۷۰۰سال مطیع خویش ساختند، اسپانیا، پرتغال و بخشی از فرانسه با صلیب های شکسته روزگار گذراندند.

کینه فرانسویان از مسلمانان از اندلس شروع ودر تهاجم صلاح الدین به بیت المقدس به حد اعلا رسید.

فرانسه برخلاف سایر کشور های اروپایی شمشیر علیه مسلمانان را در اَغال الجزایر از رو بست. در طول ۲۰سال اشغالگری بیش از 5\8میلیون الجزایری را به خاک و خون کشیدند، دادن هواپیماهای سوپر اتاندار به عراق و میراژهای جنگنده بمب افکن، ساخت توپ های غول پیکر، ایجاد آزمایشگاه بزرگ شیمیایی برای ساخت سلاح خردل و اعصاب برای صدام، صادرات ۴۰۰بسته خون آلوده به ایدز به ایران، نقش پلیس بد در برجام و.. گوشه ای از خیانت های فرانسه به مسلمانان و ایران است.

ایران هیچ نتوانسته جواب قاطع و دندان شکنی به فرانسه بدهد بلکه امتیازات ویژه ای را به دولت های مختلف فرانسه تقدیم کرده تا این کشور ۶۶میلیونی اروپا با ولع بیشتری اهانت به مقدسات را با چاشنی استثمار مسلمانان انجام دهد.

در یک دهه گذشته داستان توهین به پیامبر اسلام در فرانسه با محوریت نشریه شارلی ابدو شروع شده که در هر سه بار با تیراندازی، کشتار، قتل از طرف مسلمانان شروع شده است. ژانویه ۲۰۱۵ سعید کواشی،شریف کواچی، متولدین ۱۹۸۲ و ۱۹۸۰ تبعه الجزایری به همراه وحید مرادزاده وارد دفتر نشریه شارلی ابدو شدند و با سلاح کلاشینکف بیش از ۱۲نفر از کارکنان نشریه کشته و ۱۰ نفر زخمی شدند.

پس از مدتی به تاسی از نشریه شارلی ابدو معلم فرانسوی اقدام به شرح کاریکاتور پیامبر اسلام نموده که اهانت هایی صورت می گیرد، پس از دو روز خبر قتل معلم تاریخ در فرانسه همه گیر شد.

رییس جمهور فرانسه با دفاع از عملکرد شارلی ابدو با نصب کاریکاتور پیامبر اسلام زمینه تحقیر و حمله به مسلمانان را شروع کرد. اسراییل همزمان دست به اقدام نظامی و مانور گسترده در مرزلبنان زده است. نخست وزیر و رییس جمهور ارمنستان، انگلستان و چند کشور اروپایی از عملکرد ماکرون دفاع می کنند و خواهان پشتیبانی ناتو می شوند.
فرانسه با چه انگیزه ای دست به انتحار سیاسی و اعتقادی مسلمانان می زند؟

آیا بار دیگر صلیب ها شکسته خواهند شد؟آیا داستان جنگی دیگر علیه مسلمانان در میان است و فرانسه نیازمند اغنا افکار عمومی مردمش است؟

نگارنده: صادق چگینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها