خبرهای داغ:
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان با صدور بیانیه‌ای گفتار و رفتار موهن رئیس‌جمهور فرانسه را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۲۸۹۱۹۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان با صدور بیانیه‌ای گفتار و رفتار موهن رئیس‌جمهور فرانسه را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

لَقَدْ مَنَّ اللَّهُ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ إِذْ بَعَثَ فِیهِمْ رَسُولًا مِنْ أَنْفُسِهِمْ یتْلُو عَلَیهِمْ آیاتِهِ وَیزَكِّیهِمْ وَیعَلِّمُهُمُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَإِنْ كَانُوا مِنْ قَبْلُ لَفِی ضَلَالٍ مُبِینٍ

نعمت بی‌بدیل و عظمای سلسله انبیا و در رأس آن‌ها حضرت محمد مصطفی (ص)، پیام‌آور سعادت برای دنیا و آخرت بشریت با میلیاردها پیرو و برکات مشعشع اهل بیت (ع) و اصحابش، مقوله‌ای نیستند که با تراوش اندیشه‌های عنکبوتی افرادی امثال مکرون بی‌مقدار که سرسپرده و جیره‌خوار صهیونیست‌ها است خدشه‌دار شود بلکه اینگونه حرکات متعفن و مذموم، مسلمین عالم و حتی بشریت تشنه اخلاق و عدالت را برای تبعیت از آن فخر کائنات مصمم‌تر می‌نماید. همچنانکه صادرات معوج از حلقوم آلوده سلمان رشدی مرتد و فاسد در چند دهه قبل نتوانست مانع توسعه و فراگیری رسالت پیامبر خاتم(ص) شود.

در دهه‌های اخیر دنیا شاهد است که استمرار رسالت پیامبر خوبی‌ها در قالبی به‌نام انقلاب اسلامی به رهبری یکی از فرزندان خلف حضرتش حضرت امام خمینی(ره) ضمن مقابله گسترده با مظاهر کفر، شرک و نفاق می‌رود تا زمینه‌های ظهور منجی عالم بشریت را فراهم و موجب سعادتمندی و وصول به آمال ارزشمند بشریت شود.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان هم‌صدا و همگام با همه مسلمین و عدالتخواهان جهان ضمن محکوم کردن گفتار و رفتار موهن به‌اصطلاح رئیس‌جمهور مدعی طرفداری از آزادی بیان فرانسه که محتوایی اسارت‌خیز برای انسانیت دارد، این شورا اعلام می‌کند از هر گونه تلاش برای تبلیغ و عینیت‌بخشی به اهداف متعالی حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله دریغ نورزیده و با پیروی از مقام عظمای ولایت فقیه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله‌العالی در جهت وحدت بیشتر تا ریشه‌کنی مظاهر کفر، شرک و نفاق مصمم‌تر از قبل گام برخواهد داشت. ان شاءالله

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات