حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی نشستی با عنوان هیئت اندیشه ورز با حضور اعضای شورای این حوزه مقاومت در دفتر حوزه نرجس خاتون برگزار کرد که در این جلسه خانم دهقان فرمانده حوزه از مسائل و مشکلات و راه حل آن صحبت کرد.
کد خبر: ۹۲۸۹۲۳۹
|
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی نشستی با عنوان هیئت اندیشه ورز با حضور اعضای شورای این حوزه مقاومت در دفتر حوزه نرجس خاتون برگزار کرد که در این جلسه خانم دهقان فرمانده حوزه از مسائل و مشکلات و راه حل آن صحبت کرد.
دهقان گفت: مشکلات محله اعتیاد، طلاق و بحث دوچرخه سواریست که الان خیلی کمتر شده است. بسیج هر چقدر هم که دارد کار میکند هنوز وجهه خود را در محله ندارد. با آقایان درباره گشت محله صحبت شده است که شراب خواری و اعتیاد را مدیریت کنند.
وی در ادامه افزود: قرار شد بچه‌های جبهه و جنگ را جمع کنند و گشت به راه بیندازیم تا مشکلات کمتر شود. مثل گذشته نمیتوان جلسه برقرار کرد. چون کرونا این روز‌ها سیر صعوی پیدا کرده و قبلا کلاس‌های ورزشی و کارگاهی برگزار میشد و جذب بسیج بیشتر بود. اما الا با این وضعیت افزایش مبتلایان به کرونا نمیتوانجلسات متعدد برگزار کرد و نیرو جذب کرد.
دهقان دربیان وظایف اعضای شورا گفت: فعلا کلاس‌های قرآنی زهرا میرحسینی بیشترین همکاری را میکنند؛ و فاطمه میرشمسی را مسئول فضای مجازی معرفی میکنیم تا یک گردان سایبی تشکیل دهد. فعلا در این شرایط باید در فضای مجازی همکاری کنیم و مطالب ناب و جذاب را به بانوان محله برسانیم و جذب را بیشتر کنیم.
وی در آخر گفت:در مورد امر به معروف و نهی از منکر در محله و مشکلات اقتصادی مردم و درک مشکلات مردم حرف‌هایی زده شد. باید مردم تلاشتان را ببینند که همراهشان هستی تا حرفتان را گوش کنند. باید به بانوان محله در مورد فرزندآوری و مزایای آن گفته شود؛ و از عواقب عدم فرزند آوری آن‌ها را باخبرسازیم.
ارسال نظرات