طلاب بسیجی خواهران سازمان بسیج طلاب:

غربی ها می‌دانند که اگر اسلام با این سرعت پیش رود آینده‌ای تاریک و مبهم در انتظار آن‌ها خواهد بود

طلاب بسیجی خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر در توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام بیانیه صادر کردند.
کد خبر: ۹۲۸۹۲۴۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محکومیت طلاب بسیجی خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر در توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام .

اعوذبالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

هُوَ الَّذی أَرسَلَ رَسولَهُ بِالهُدى وَدینِ الحَقِّ لِیُظهِرَهُ عَلَى الدّینِ کُلِّهِ وَلَو کَرِهَ المُشرِکونَ (سوره مبارکه توبة آیه ۳۳)
هنوز چندی از چاپ کاریکاتور توهین آمیز در نشریه شارلی ابدو نگذشته که رئیس جمهور فرانسه در اقدامی بی شرمانه ضمن دفاع از این کار، اعلام کرده است که چنین اقداماتی را در راستای آزادی بیان است و چاپ این کاریکاتور‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.
بدون شک هر انسانی فارغ از دین و آیین خاصی این اقدام را بی شرمانه می‌داند. چراکه نه تنها فطرت آدمی بلکه از نظر عقلی نیز چنین کاری را نادرست است. توهین کردن به پیامبر اسلام توهین به سایر ادیان الهی و پیامبران است، زیرا دین اسلام برای سایر ادیان الهی و پیامبرانش حرمت قائل شده است و اعتقاد به آن‌ها را تأکید کرده است. البته بر کسی پوشیده نیست که این اقدامات تنها در جهت اغراض سیاسی دولت مردان فرانسوی است.
آن‌ها اقدامات خود را در راستای آزادی بیان می‌دانند در حالی که از اعلام موضع گیری در برابر هلوکاست و یا بیان مخالفت در برابر سیاست‌های این دولت صریحا ممانعت می‌کنند. آن‌ها با مخالفین در کشور خود به بدترین صورت مواجه می‌شوند در همین ماه‌های اخیر افراد زیادی که در راهپیمایی‌های اعتراض آمیز شرکت داشته اند دستگیر، زندانی و حتی کشته شده اند. باید از دولت مردان فرانسه پرسید آیا مخالفت با سیاست‌های اقتصاد ریاضتی در این کشور آزادی بیان نیست؟ از طرفی در این کشور از حضور زنان محجبه در مدارس و دانشگاه‌ها جلوگیری می‌شود. آیا این اقدام نیز مخالفت با آزادی بیان و عقیده نیست؟ بنابراین کاملا مشخص است که آزادی بیان برای آن‌ها تنها ابزاری است که هر وقت خودشان بخواهند از آن سود می‌جویند و هر گاه ابراز عقیده‌ای مخالف با مصالح آن‌ها باشد از آن جلوگیری می‌کنند. در ثانی در طی دهه‌های اخیر، اسلام رشد روزافزونی در کشور‌های غربی و مخصوصا اروپایی داشته است.
مسئولان این کشور‌ها به خوبی می‌دانند که اگر اسلام با این سرعت پیش رود آینده‌ای تاریک و مبهم در انتظار آن‌ها خواهد بود؛ بنابراین سعی دارند تا به هر صورت چهره اسلام و مسلمانان را زشت جلوه دهند. زمانی در تجهیز گروه‌های تروریستی مثل داعش می‌کوشند زمان دیگری هم به چنین ابراز نظر‌های توهین آمیز و بی خردانه روی می‌آورند غافل از اینکه که خداوند هر کاری را اراده کند کسی یارای مقابله با آن را نخواهد داشت.
رئیس جمهور فرانسه پنداشته با این اقدامات آن هم به بهانه آزادی بیان می‌تواند از رشد اسلام جلوگیری کرد در حالی که تا هم اکنون نیز مجبور به پرداخت غرامت سنگینی در این رابطه شده است. مسلمانان جهان به تحریم کار‌های فرانسوی اقدام کردند و اگر این کار ادامه پیدا کند قطعا در این شرایط بحران زده اقتصاد فرانسه با شکست سختی روبه رو خواهد شد.
ما خواهران طلبه و بسیجی همچون سایر مردم مسلمان این اقدام را محکوم می‌کنیم و از مردم عزیز کشورمان تقاضا داریم که مخالفت خود را نشان داده و همراه با سایر مسلمانان جهان به تحریم کالا‌های فرانسوی بپردارند. از مسئولان دولتی نیز تقاضا داریم اقدام رئیس جمهور فرانسه را صریحا و شفاف محکوم کنند چراکه سکوت در برابر چنین اقداماتی هم سنگ و هم مرتبه با توهین به پیامبر اعظم هست. در صحنه عمل نیز مراتب مخالفت خود را به دولت فرانسه و سفیر این کشور برسانند تا این کشور‌ها بیش از پیش جرأت و جسارت در توهین مقدسات اسلام را نداشته باشند.

پایگاه مقاومت بسیج طلاب حضرت فاطمه سلام الله علی‌ها
مدرسه علمیه معصومیه
ارسال نظرات
آخرین اخبار