مدیر روشنگری و عملیات روانی سپاه انصارالمهدی(عج)از برگزاری کارگاه یکروزه توانمندسازی شبکه روشنگران با حضور اساتید کشوری و استانی در روز ۱۱ آبان ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۹۴۶۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

مصطفی دودانگه در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اعلام این خبر گفت:کارگاه یکروزه توانمندسازی شبکه روشنگران برای مروجین و مبلغین فرهنگی شبکه روشنگری استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره یکروزه به همت معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: امید آفرینی، گام دوم انقلاب، تبیین شبکه روشنگری و مسائل فرهنگی جامعه، مهدویت، فرهنگ و اقتصاد و تبیین مکتب سردار سلیمانی از موضوعات این کارگاه می‌باشد.

مدیر روشنگری و عملیات روانی سپاه انصارالمهدی (عج) با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد نظر این کارگاه تبیین شخصیت والای سپهبد شهید قاسم سلیمانی است، تصریح کرد: لذا در خصوص تبیین و روشنگری مکتب این شهید والامقام میبایست در بخش گفتمان سازی فرآیند عمیق فرهنگی را تعریف کنیم و شخصیت والای حاج قاسم را بشناسیم.

دودانگه با یادآوری اینکه بهترین تفکری که در مسیر گام دوم انقلاب می‌تواند برای جوانان میهن اسلامی الگو باشد تفکری برگرفته از مکتب شهید سلیمانی بوده و نمونه‌های مجسم آن را سیدالشهدای مقاومت در میدان‌های مختلف اعم از معنویت، ولایت مداری، سیاست، جهاد، عبودیت، مردم داری، اخلاص، شجاعت، دستگیری از محرومان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به تصویر کشید.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه بیان کرد:افزایش توانمندی شبکه روشنگران اعم از مبلغین ومروجین در روش‌های تبلیغی و روشنگری با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و با بهره گیری از روش چهره به چهره از اهداف این کارگاه است.

مدیر روشنگری و عملیات روانی سپاه استان با بیان اینکه کارگاه شبکه روشنگران ۱۱ آبان ماه در زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد:حجت الاسلام حسینی؛ مسئول شبکه روشنگری سازمان بسیج، سردار احمد کریم پور همرزم و مشاور عالی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دو تن از اساتید استانی از مدرسان این کارگاه یکروزه می‌باشند.

دودانگه در پایان یادآور شد:امید است فعالان و روشنگران فرهنگی در تبیین ارزش‌های دینی و ترسیم مسیر تعالی جامعه برخاسته از تعالیم انبیا و اولیا الهی و امام (ره) و رهبر عزیزمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با حضور و میدان داری در نبرد فرهنگی و این جهاد بزرگ برای تولید گفتمان غالب در مواجهه با دشمنان با انگیزه ورود کرده و موفق عمل نمایند.
ارسال نظرات