نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان:

امروز شعارهای انقلابی و مبارزاتی انقلاب اسلامی ایران در جهان نفوذ پیدا کرده است

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان زنجان گفت: امروز شعارهای انقلابی و مبارزاتی انقلاب اسلامی ایران در جهان نفوذ پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۲۸۹۵۰۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

حجت الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زنجان با تاکید بر اینکه مبانی و پایه گذاری نظام اسلامی به واسطه دین مقدس اسلام، مبارزه با ظالمان و حمایت از مستضعفان است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران هم بر اساس این مبانی شکل گرفته و حرکت کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه با وجود گذشت 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود همه فشارها و ناملایمات و حتی فشارهای بین المللی از جمله سازمان ملل و شورای امنیت کارها و برنامه های خود را پیش برده است، تصریح کرد: ما نمی گوییم که در کشور مشکلاتی وجود ندارد اما با همه مشکلات  باز هم امور و اهداف خود را پیش برده ایم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه انسان های آزاد اندیش و ظلم ستیز در دنیا کم نیست و همین تفکرات سوریه و عراق را از دست داعشی ها نجات داده و جهان اسلام و تشیع را در مقابل آنها بسیج کرد، ادامه داد: امروز بر پایه همین تفکرات، یمن بدون امکانات در مقابل عربستان سعودی که تا دندان مسلح است ایستادگی می کند.

 

وی ایستادگی فلسطینی ها در مقابل رژیم صهیونیستی، شکل گیری دولتی مردمی در  عراق و ایستادگی لبنان و ... را برگرفته از تفکرات ظلم ستیزی دانسته و افزود: امروز شعارهای انقلابی و مبارزاتی انقلاب اسلامی ایران در  جهان نفوذ پیدا کرده است.

 

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه امروز دیگر شعار «مرگ بر آمریکا» داخل این کشور گفته می شود، اضافه کرد: حال دیگر خود آمریکایی ها پرچم خود را می سوزانند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز بیشترین کسانی که به اسلام می گرایند، فرانسوی ها هستند، ادامه داد: دیگر کسی برای آوردن رای، سراغ شعارهای لیبرال دموکراسی نمی رود بلکه به شعارهای دینی روی آورده اند.

ارسال نظرات