خبرهای داغ:
عده ایی متاسفانه با انتشار مطالب هدفمند تهیه شده توسط عوامل رسانه‌ای استکبار در این روز‌های سخت کرونایی با سوء استفاده از عقاید و باور‌های دینی مردم در زمین دشمن بازی می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۸۹۶۰۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم/علیرضا یعقوبی: عده ایی متاسفانه با انتشار مطالب هدفمند تهیه شده توسط عوامل رسانه‌ای استکبار وصهیونیسم جهانی در این روز‌های سخت کرونایی که مردم سراسر جهان و کادر پزشکی کشور‌ها دارند با این ویروس مرگباردست و پنجه نرم می‌کنند با سوء استفاده از احساسات، عقاید و باور‌های دینی و اعتقادی مردم سعی می‌کنند دانسته یا نادانسته در مباحث اعتقادی مردم تزلزل ایجاد کرده و درپازل و تله این مزدوران استکبارجهانی و به تعبیر دیگر در زمین دشمن بازی کنند.

اگر این اقدام دانسته باشد که تکلیف این نفوذی‌ها و مزدوران همکاری کننده با دشمنان ایران اسلامی روشن است و در زمان مناسب با برخورد نرم و سخت نظام مقدس جمهوری اسلامی روبه رو خواهند شد کما اینکه تا کنون نیز چنین بوده است.

اما اگر این مساله نادانسته و نا آگاهانه باشد لازم است در این زمینه صاحبان اندیشه و قلم با تبیین و تشریح اندیشه‌های اسلام ناب محمدی (ص) و مواضع به حق جمهوری اسلامی و همچنین عدم ارتباط این ویروس و بیماری با مباحث مذهبی و دینی در تنویرافکار عمومی بکوشند تا کشتی انقلاب اسلامی به سلامت از این بحران مرگبار کرونا عبور کند.

تعجب آنجا است که با کمال تاسف امروزه شاهدیم برخی فعالان فضای مجازی که از چهره‌های مذهبی و انقلابی نیزبه شمار می‌روند نادانسته با اشاره به وضعیت کرونا در عراق و مقایسه آن با کشور ایران و زائران عتبات عالیات دست به انتشار مطالبی با این مضمون می‌زنند که "کرونا دروغ بود یا امام حسین معجزه کرد؟! " و بازصد البته تاسف بارتر اینکه صد‌ها و شاید میلیون‌ها کاربرشبکه‌های مجازی هم که از سواد رسانه‌ای و حتی اطلاعاتی مناسبی برخوردار نیستند در باز نشر این گونه مطالب و محتوا‌های متزلزل کننده عقاید و باور‌های دینی و مذهبی مردم ناخواسته مشارکت می‌کنند.

خروجی این محتوا‌های ضد فرهنگی و ضد دینی علاوه بر تزلزل در احساسات پاک مذهبی، عقاید، باور‌ها و هنجار‌های اجتماعی؛ دامن زدن به نافرمانی مدنی و اجتماعی است که می‌تواند به جای مقابله با این پدیده مهم به شیوع بیشتر این بیماری مرگبار در جامعه دامن بزند.

فرض کنیم اصلا این ویروس ساخته و پرداخته آزمایشگاه‌های بیولوژیک آمریکا و رژیم صهیونیستی در پیرامون کشور ما نیست و باز فرض کنیم مردم با خواندن این گونه مطالب ومقایسه‌ها قانع شدند که ائمه در مبارزه با کرونا معجزه می‌کنند، اما آیا فکر کردیم ببینیم پس از این اقناع سازی توسط حنجره‌های مسموم عوامل رسانه‌ای استکبار جهانی و عمل کردن مردم به این پیام‌ها در جامعه ما چه اتفاقی خواهد افتاد؟!

قطعا آن‌ها خواهند گفت: پس ما دیگر لازم نیست دستور العمل‌های بهداشتی ستاد ملی و استانی کرونا را رعایت کنیم.

تصور کنید به فرض عبور سالم و موفق از موج یک و دو و سه شیوع بیماری کرونا چه اتفاقی از این تاریخ به بعد در جامعه می‌افتد؟!

مردم نسبت به امور بهداشتی، پزشکی، سیاسی، امنیتی و حاکمان خود بی اعتماد و بی اعتنا می‌شوند و کرونا شیوع بیشتری پیدا می‌کند.

ماسک‌ها بر داشته می‌شود، دست‌ها شسته نمی‌شود، فاصله‌ها رعایت نمی‌شود، آمار بیماران بستری و فوتی‌ها افزایش پیدا می‌کند، هزاران زن و شو هردیگر، بی همسر و هزاران فرزند دیگر، بی پدر و مادر می‌شوند و از همه مهمتر سیستم‌های بهداشت و درمان کشورتوانایی پاسخگویی و سرویس دهی به خیل عظیم بیماران را نخواهند داشت کما اینکه بسیاری از آن‌ها نیز جان خود را نیز در راه مبارزه و مقابله با این پدیده شوم از دست خواهند داد.

گیرم از این بلا‌ها و مصائب با تساهل و تسامح بگذریم.

آیا فکر کرده ایم جمهوری اسلامی ایران بعنوان آخرین سنگر مستحکم و پناهگاه امن مظلومان و مسلمانان جهان که امروزه با هزاران دشمن دندان تیز کرده در پیرامون خود دارد دست و پنجه نرم می‌کند چگونه باید در این شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه از پس تهیه دارو و درمان و خسارات و هزینه‌های اقتصادی درمان بیماران و معیشت بازماندگان اموات کرونایی بر بیاید؟

گیرم از کنار این مسائل هم یواشکی بگذریم.

اما آیا فکر کرده ایم با هزاران شغل تعطیل شده و خیل عظیم بیکاران ناشی از شیوع کرونا چقدرآمار طلاق، اعتیاد، سرقت، فحشا، آسیب‌های اجتماعی و منکرات دیگر در جامعه و به تبع آن نعمت امنیت اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی و سیاسی آسیب می‌بیند؟

آیا می‌دانیم هم اکنون هزاران نفر اجیر شده در سراسر جهان با پول عربستان، بحرین و امارات و دست‌های منافقین و مزدوران داخلی و خارجی اعم از تشیع انگلیسی و اهل سنت آمریکایی تکفیری و داعشی و.. در یک جبهه فرهنگی پشت سیستم‌های خود نشسته و دارند از طریق هزاران شبکه ماهواره‌ای و تلویزیونی و فضای مجازی و شبکه‌های مجازی و حتی مرجع تقلید و مولوی تراشی برای مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی خوراک فرهنگی و محتوا تهیه می‌کنند تا ضمن ایجاد تزلزل در عقاید و باور‌های دینی مردم مسلمان آن‌ها را به جان یکدیگر بیاندازند و منابع عظیم این کشور‌ها را غارت کنند.

یک روز عزاداری‌های محرم و صفر را نشانه خشونت در اسلام وتشیع معرفی کرده و روز دیگر اربعین را هدف قرار می‌دهند و به مردم می‌گویند اربعین نروید روز دیگر می‌گویند پیاده روی اربعین بروید و سپس دوباره می‌گویند دیدید شما نرفتید امام حسین (ع) معجزه کرد و اصلا کرونایی در کار نیست، این‌ها دروغ می‌گویند و.

می‌خواهم بگویم در اینکه امام حسین (ص) نامش و اسمش هم معجزه می‌کند هیچ شکی نیست، ولی به خدا قسم در اینکه این ویروس کشنده و بیماری کرونا هم واقعیت انکار ناپذیر جامعه امروز بشری است هم شکی نیست و مرگ بر اثر ابتلا به این بیماری هم واقعیت تلخی است که ربطی به عقاید و باور‌های مذهبی ما ندارد، اما مهمتر از همه این‌ها باید بدانیم که این سخنان امروزه از چه حنجره‌ای، چه ماهواره ای، چه شبکه اجتماعی و چه تریبونی و زبانی بیان می‌شود؟!

جامعه ایران اسلامی امروزه در شرایطی که سران کشور‌های حامی صهیونسیم جهانی ازجمله آمریکا، انگلیس، فرانسه و شخص مکرون که در آستانه تولد خاتم الانبیاء و المرسلین با اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی به مقابله با اسلام برخواسته اند هیچ وقت دوست دار مسلمانان نبوده و نخواهند بود که بخواهند با مدد رسانه‌ها و حنجره‌های مسموم خود به جامعه مسلمانان جهان پیام‌های هدفدار خاص تزریق کنند و باایجاد تزلزل در باور‌ها و عقاید مذهبی مردم آن‌ها را به رفتار‌های نافرمانی مدنی و بهداشتی بکشانند؛ و دقیقا به همین دلیل است که جامعه ما هم اکنون بیشتر از هر زمان دیگری به وحدت نیاز داشته و با روحیه وحدت، انسجام و خود باوری بی نظیرخود و با اتکال به خداوند و عنایات ائمه هدات مهدیین علیهما السلام و ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان خط مقدم جبهه سلامت و امنیت و عمل به رهنمود های، ولی فقیه و ناخدای این کشتی عظیم انشاء الله هر چه سریع‌تر به سلامت از این بحران نیز عبور خواهد کرد و از پس این روز‌های به ظاهر سیاه نورخورشید تابان سلامتی و روشنایی بر کشور عزیزمان ایران خواهد تابید.

اما هر فردی در این شرایط سخت باید متوجه باشد که دارد در کجای این پازل و در زمین چه کسی نقش آفرینی می‌کند و اگر به کادر پزشکی رحم نمی‌کند لا اقل به خود و زن و بچه اش رحم کند و با رعایت دستور العمل‌های کرونا به یاری رزمندگان جبهه سلامت بشتابد تا از شیوع بیشتر این بیماری در جامعه پیشگیری شود.

انتهای/پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها