خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس خبر داد:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: اختتامیه جشنواره ملی فانوس با حضور ویدئو کنفرانسی هنرمندان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۹۶۰۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ سعید کوشکی با اشاره به اینکه استان فارس میزبان چهارمین جشنواره ملی فانوس است اظهار داشت: جشنواره‌ای که درصدد است بخشی از نقش آفرینی‌ها و اقدامات جامعه هنری کشور را درباره نقش و ارزش‌های دفاع مقدس به منصه ظهور برساند.

وی گفت: استان فارس به عنوان مهد فرهنگ، هنر و ادبیات و به عنوان یکی از استان‌های پیش‌قراول در حوزه دفاع مقدس میزبان این جشنواره است و اختتامیه فردا برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس افزود: هنرمندان از سراسر کشور آثار خود را در 11 موضوع و بخش ویژه شهید قاسم سلیمانی به دبیرخانه ارسال کردند و داوری در دبیرخانه در تهران انجام شده است.

کوشکی با بیان اینکه اختتامیه در سالن نمایش‌های مرکز صدا و سیمای استان فارس با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و استاندار و دیگر مسئولان استانی برگزار می‌شود، بیان کرد: هنرمندان کشور از طریق ویدئو کنفرانس و فضای مجازی در اختتامیه حضور دارند.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کنونی و پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌ها به صورت مجازی تدارک دیده شده است، عنوان کرد: با لحاظ همه شرایط 1500 نفر از هنرمندان و برگزیدگان از طریق ویدئو کنفرانس در مراسم اختتامیه حضور دارند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با تاکید بر اینکه استان فارس در داوری آثار دخالتی نداشته است، تصریح کرد: برگزیدگان در همان روز اختتامیه معرفی می‌شوند اما 4 نفر از هنرمندان استان فارس دارای رتبه در جشنواره هستند.

کوشکی بیان کرد: این جشنواره تلاش دارد که گوشه‌ای از مفاخر ارزنده دفاع مقدس را تبیین و این فرهنگ مانا را به نسل جوانان و نوجوانان منتقل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها