در پی حمله تروریستی به دانشگاه کابل و جان باختن شماری از دانشجویان،قرارگاه بین الملل بسیج دانشجویی شهید هادی طارمی در زنجان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۰۹۳۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ متن بیانیه به این شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

جان باختن جمعی از دانشجویان عزیز کشور افغانستان در پی حمله ددمنشانه گروه تروریستی داعش به دانشگاه کابل را خدمت بازماندگان و خانواده محترمشان تسلیت عرض می‌نماییم. همدردی و غم خود را در پی وقوع این جنایت خدمت ملت شریف افغانستان، به خصوص جامعه بزرگ دانشجویان و دانشگاهیان اعلام می‌داریم و از خداوند منان عطای صبر به بازماندگان، بهبودی و شفای عاجل مجروحان در این واقعه را خواستاریم.
همچنین، لازم میدانیم که از جانب دانشجویانِ کشور دوست و همسایه، جمهوری اسلامی ایران این جنایت هولناک را به شدت محکوم نموده و بانیان این واقعه را به عذابی دردناک وعده دهیم، چرا که خون مظلومی به زمین نخواهد ریخت، مگر آنکه ظالمی از پهنه زمین محو گردد.
مجموعه قرارگاه بین الملل بسیج دانشجویی شهید هادی طارمی از وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز خواستار اعلام موضع هر چه سریع خود در راستای تحقق بند ۱۶ از اصل سوم قانون اساسی میباشد که همانا حمایت از مظلومان در راس سیاست‌های خارجی این نظام اسلامی میباشد. همینطور از وزیر محترم دفاع خواستار اعلام حمایت قاطع و ورود در صورت نیاز، در راستای دفع خطرات احتمالی و حمایت از مظلومین میباشد که حقیقتا داعش که مولود کثیف و تنها پوششی برای ایفای جنایات آمریکا و اسرائیل پلید در منطقه میباشد و باید بدانند که آن‌ها نیز باید منتظر دریافت پاسخی قاطع و درخور نه تنها از ملت شریف افغانستان در راستای این جنایت بلکه در راستای تمامی قتل و غارت‌ها و به خون کشاندن سرزمین‌های مظلومین در سراسر جهان باشند.


والله عزیز ذوانتقام
قرارگاه بین الملل بسیج دانشجویی شهید هادی طارمی
ارسال نظرات