خبرهای داغ:
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در گفت‌وگو با بسیج خبر داد
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز ۱۶ آبان ماه شهروندان ۳۶۴ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس هشت مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۲۹۱۲۳۴
|
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
برقراری ۳۶۴ تماس با سامانه ۱۲۵ همدان سیدصادق پورسینا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در ۱۶ آبان ماه، هشت عملیات اطفای حریق و دو عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز ۱۶ آبان ماه شهروندان ۳۶۴ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس هشت مورد منجر به عملیات شد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: همچنین ۱۵ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۴۰ تماس اشتباه و متاسفانه ۲۹۹ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ هشت مورد آتش‌سوزی شامل حریق مغازه در شهرک مدنی، حریق باغ در امزاجرد و ۶ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار فرودگاه، چشین، بلوار ارم سه مورد و پشت اتکا بوده است.

پورسینا عنوان کرد: همچنین دو مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در میرزاده عشقی و مهار حیوانات در خیابان ۱۷ شهریور توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد یک نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات