فرمانده سپاه ناحیه ابهر خبر داد

اجرای بیش از 120عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان ابهر

فرمانده سپاه ناحیه ابهر از اجرای بیش از 120عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۳۴۷۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛نشست خبری هفته بسیج با حضور سرهنگ  محسن احمدی تبار وحجت الاسلام ابراهیم شاهسوندی؛فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر با حضور جمعی از اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد.

 

سرهنگ احمدی تبار در این جلسه ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج گفت:انقلاب اسلامی ایران که الهام گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) بوده از نخستین روزهای پیروزی با توطئه های گسترده و سازمان یافته دشمنان اسلام روبه رو بود.

 

وی تصریح کرد: عظمت اهداف انقلاب و گستردگی توطئه های دشمنان، ایجاب می‌کرد که برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و اهداف آن در برابر شبیخون ابرقدرت‌ها دفاع کند بنابراین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی درون اقشار میلیونی به طور خودجوش، حرکتی در جهت حفظ و نگهداری دستاوردهای انقلاب و پیروزی بزرگی که نصیب امت اسلامی شده بود، بوجود آمد.

 

فرمانده سپاه ناحیه ابهر در ادامه با اشاره به اینکه بیش بیش از120عنوان برنامه در طول هفته بسیج در سطح شهرستان ابهر برگزار می شود،تصریح کرد:شعار هفته بسیج امسال «بسیج، پیشرو خدمت وامیدآفرین» می باشد.

 

احمدی تبار افزود: دیدار با ائمه جمعه شهرستانهای ابهر،هیدج و صائین قلعه،برگزاری نشست های روشنگری،افتتاح خانه محروم، دیدارباخانواده شهدا،برگزاری نشست مجازی باعنوان الگوی زن مسلمان،تجلیل از بسیجیان نمونه، غبارروبی مزار شهدا و  رزمایش کمک مومنانه  نمونه ای از برنامه های هفته بسیج دراین شهرستان می باشد.

 

وی با بیان اینکه هدف  از برگزاری این برنامه ها گرامیداشت و تبیین دستاوردها و خدمات 41 ساله بسیج است،تاکید کرد: حفظ تفکر و روحیه بسیجی از ضروریات و نیازهای جامعه کنونی ماست که بتوانیم با این روحیه بر همه مشکلات غلبه کنیم.

 

در ادامه این نشست مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج و قدردانی از اصحاب رسانه،با اشاره به اینکه هدف از تشکیل بسیج رفع نیازهای اساسی جامعه است،بیان کرد: شجره طیبه بسیج یادگار حضرت امام خمینی (ره) برای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه جهاد در بین مردم ایجاد شده است.

 

حجت الاسلام شاهسوندی با اشاره به فعالیت های بسیج، به شیوع ویروس کرونا در کشور همزمان با سراسر جهان و ایجاد مشکلات اقتصادی برای مردم اشاره و خاطرنشان کرد: بسیج در خدمت رسانی به مردم در زمان‌های مختلف آمادگی کامل داشته و از اولین روزهای شیوع کرونا در صف مقدم مقابله با این ویروس قرار داشت.

 

وی در پایان با قدردانی از خدمات وفعالیت های همه بسیجیان به هراس دشمن از بسیج و تفکر بسیجی اشاره کرد و گفت: بسیجیان با همین روحیه در جنگ تحمیلی و در زمان کنونی در مبارزه با داعش پیروز شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار