خبرهای داغ:
حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: همزمان با هفته بسیج، قریب به 80 عنوان برنامه توسط سپاه امام حسن(ع) شهرستان قزوین اجرا می گردد
کد خبر: ۹۲۹۴۱۷۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

حجت الاسلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: فرهنگ بسیج و بسیجیان در آموزه های انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند چنانچه امام راحل فرمودند خداوندا مرا با بسیجیان زنده بدار و با بسیجیانم محشور فرما و نیز فرمود من به اخلاص و ایمان شما بسیجیان غبطه می خورم.

وی ادامه داد: بسیج مکتب وارستگان و فرهیختگان است و ایثار، اخلاص، گذشت، شجاعت، معنویت و اخلاق مداری تنها بخشی از صفات بسیجیان می باشد.

این مسئول اذعان کرد: بسیج تربیت کننده افرادی نظیر حاج قاسم سلیمانی است که پرچم یالثارات الحسین را بر دوش گرفته و با ولایت ره سپارند و آماده اند تا در رکاب منتقم ثارالله باشند و با یاری کردن امام زمان(عج) حکومت جهانی اسلام ناب محمدی را برپا کنند

حجت الاسلام شجاعی مهر با بیان این نکته که بسیج همواره آماده است تا در خدمت انقلاب و مردم باشد، تصریح کرد: قوه محرکه بسیج برای حضور و دفاع در همه میدان ها و مقابله با تهدیدات و نیز مبارزه برای حل مشکلات مردم مکتب محوری، ولایت مداری، دلسوزی، اخلاق مداری و ایمان راسخ به راهی است که انتخاب کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت: امروز سرلوحه کارهای بسیج مصداق حدیث شریفی از مولای متقیان علی(ع) است که مومنان را مثال جسم واحدی می دانند که اگر عضوی از اعضای این بدن بیمار و گرفتار شود تمام بدن احساس درد می کنند.

80 عنوان برنامه طی هفته بسیج در سپاه امام حسن(ع) اجرا می شود

حجت الاسلام شجاعی مهر در ادامه این گفت و گو اذعان کرد: همزمان با هفته بسیب قریب به 80 عنوان برنامه توسط سپاه امام حسن(ع) شهرستان قزوین اجرا می گردد. شعار امسال هفته بسیج متناسب با شرایط و بیانیه گام دوم انقلاب و ماموریت امروز بسیجیان عزیز انتخاب شده عنوان آن بسیج، پیشرو خدمت، امید آفرین می باشد.

وی ادامه داد: دیدار با خانوادهع شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور و عرض ادب در درب منزل آنها، دیدار با جانبازان و ایثار گران بسیجی و تقدیر از زحمات آنها، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی مسابقات فرهنگی، برپایی نمایشگاه عکس استکبار ستیزی، اجرای نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، نمایشگاه دستاورد های انقلاب و بسیج، برپایی میز خدمت توسط گروه های جهادی، ایستگاه صلواتی و توزیع بسته های بهداشتی ، تهیه و توزیع جهیزیه برای زوج های کمتر برخوردار، برگزاری طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی، اجرای گشت و میز خدمت پزشکی، ارائه مشاوره های حقوقی در زمینه های مختلف و تداوم ماموریت های مختلف که بسیجیان عزیز عهده دار شده اند اهم برنامه های این ناحیه طی هفته بسیج خواهد بود.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها