با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین :

بهره‌برداری از 586 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در هرمزگان

رئیس سازمان بسیج کشور گفت: یکی از اصلی‌ترین اهداف انقلاب اسلامی اجرای عدالت بودولی دشمنان با گسترانیدن فشارهای مختلف بر انقلاب ما، مانع از اجرای عدالت شدند.
کد خبر: ۹۲۹۴۱۹۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از 586 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار کرد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی اجرای عدالت بود اما دشمنان ملت ایران با گسترانیدن فشارهای مختلف بر انقلاب ما، بستر اجرای عدالت در کشور را سلب کرده و مانع از اجرای عدالت شدند.

وی با بیان این که اجرای نسخه‌های بانک جهانی بعد از جنگ در کشور ما سبب گسترش فقر شد، افزود: این زنجیره عمل به نسخه‌های بانک جهانی در دولت‌های مختلف نیز قطع نشد و چون این نسخه‌ها برخواسته از اقتصاد لیبرالی بود، سبب ایجاد فاصله طبقاتی و توزیع غلط ثروت در جامعه و ایجاد فقر شد.
رئیس سازمان بسیج کشور با اشاره به ابعاد اقتصادی گام دوم انقلاب اسلامی و ضرورت تشکیل دولت اسلامی به منظور ریشه‌کنی اساسی فقر در جامعه و گسترش عدالت در همه ابعاد آن، خاطرنشان کرد: این مسیر با جامعه پردازی و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی پیش خواهد رفت و سپاه در این مسیر همراه و همگان با محرومان جامعه برای محرومیت زدایی و خدمت هرچه بیشتر است و به این همراهی افتخار می‌کند.

سردار سلیمانی در ادامه با بیان ضرورت توقف ماشین تولید فقر در کشور، عنوان داشت: اقتصاد لیبرالی ریشه همه محرومیت‌های ما است و توقف این فرآیند جز با اقتصاد مقاومتی میسر نیست.

وی ایجاد اشتغال مولد را یکی از اولویت‌های مهم سپاه در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی برشمرد و اظهار داشت: استان هرمزگان با این همه نقش در اقتصاد کشور و با وجود سواحل و جزایر فراوان و ظرفیت‌های عظیم خدادادی نباید با نرخ بیکاری بالا مواجه باشد و ما در سازمان بسیج با یک برنامه‌ریزی 3 ساله با حمایت بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی و گروه‌های جهادی، مصمم هستیم تا ریشه فقر را در مناطق مختلف این استان کنده و راه تازه‌ای از پیشرفت را پیش روی مردم قرار دهیم.

رئیس سازمان بسیج کشور یکی از عیوب فعلی اقتصاد را دیوان سالاری گسترده و زمین‌گیر ساختن اندیشه‌های کلان انقلابی در پیچ و خم امورات اداری و ... برشمرد و گفت: این بروکراسی وسیع منطبق بر یک تفکری است که کارآمدی لازم را برای تحقق گام دوم انقلاب ندارد.

وی با تأکید بر اهمیت به میدان آوردن جوانان و سازماندهی مردمی در رقم زدن گام دوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مسؤولیت سازمان بسیج نیز در این گام، هدایت و همراهی و کمک به نقش‌آفرینی هرچه بیشتر نسل جوان کشور در امور کلان اقتصادی است.

سردار غلامرضا سلیمانی خاطرنشان کرد: مردم‌سالاری دینی فقط شرکت در انتخابات نیست بلکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، مردم‌سالاری دینی باید در تمامی شئونات سیاسی و اداری و اقتصادی ما نیز گسترش یابد و مردم محور تمام تصمیم‌گیری‌ها باشند.
رئیس سازمان بسیج گفت: باید مراقب نفوذ نیز در گام دوم انقلاب بود چرا که دشمن برای مأیوس کردن ملت ما، افرادی را می‌گمارد تا مسیر را منحرف و مردم را با اقداماتشان از انقلاب مأیوس کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار