زورآزمایی بسیجیان نظرآباد با کرونا/از کمک به پرداخت کرایه خانه تا تأمین غذای گرم برای نیازمندان

گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهدا جامع شهرستان نظرآباد هر فرصتی را بهانه ای برای خوب بودن تلقی می‌کنند، این بار ویروس منحوس کرونا و زورآزمایی جوانان این گروه جهادی برای شکست بیماری بهانه ای برای نوشتن شده است.
کد خبر: ۹۲۹۴۲۳۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد مهدی ورزدار، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدا جامع سپاه شهرستان نظرآباد گفت: با تشکیل یک کادر قوی و جوان موفق شدیم فعالیت‌های خود در حوزه جهادی تقویت کرده و ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه گروه بسیجی تشکیل شده هم فکر و هم دل در تمام کارهای معنوی و مادی هستند، ادامه داد: طبق فرامین مقام معظم رهبری در مجموعه خود با هدفگذاری بلند مدت در عرصه‌های مختلف عقیدتی، فرهنگی و اجتماعی سعی داریم نیاز مردم را احصاء و برطرف سازیم.

وزردار یادآور شد: سعی داشتیم در این گروه جهادی چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ فکری منظم و طبق برنامه پیش برویم، در همین راستا برنامه ریزی‌های ما برای انجام فعالیت‌ در کل استان انجام داده ایم.

وی تصریح کرد: البته که همیشه هدف ما رفع مشکل مومن بوده است از این رو در صورت نیاز و شرایط خاص خارج از استان نیز فعالیت داشته ایم، برای مثال می‌توانیم به حضور این گروه جهادی در سیل گلستان اشاره کرده که با نام مقدس شهید محمد حسن خلیفی و یاد این شهید والا مقام فعالیت خود را در آن برهه زمانی به سرانجام رساندیم.

ورزدار در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات فرهنگی این گروه جهادی اشاره کرد و گفت: همچنین در بحث مواسات نیز در قالب محله مهربانی، گروه‌های جهادی فعال، ساخت خانه عالم و خانه نیازمند ...اقدامات توسط گروه جهادی ما انجام شده است که با آغاز شیوع بیماری برگ جدیدی به دفتر این گروه جهادی اضافه شد.

وی ادامه داد: طی چند ماه گذشته و شیوع ویروس کوید 19 در سطح کشور و استان البرز اقداماتی همچون گندزایی و نظافت خیابان‌ها معابر و مجموعه‌های فرهنگی، ادارات و مدارس بصورت مداوم مشق شب نیروهای جهادی شهرستان نظرآباد بوده است.

این  فرمانده بسیجی با اشاره به اینکه در دوران برگزاری امتحانات نگاه ویژه تری به ضدعفونی مدارس شده است، اظهار کرد: همچنین در دوران شیوع بیماری در اقدامی دیگر به کمک خانواده‌های رفتیم که برای پرداخت کرایه خانه خود با مشکل مواجه شدند، بورسیه تحصیلی برای دانش آموزان قشر نیازمند جامعه از دیگر فعالیت‌های گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهدا جامع بوده است.

ورزدار با بیان اینکه در میان گروهی از مردم بودند که برای امرار معیشت و تأمین نیازهای خانه با مشکل جدی مواجه بودند، تصریح کرد: این گروه را شناسایی کردیم و با کمک خیرین و فعالیت گروه جهادی 450 بسته غذایی برای خانواده‌های نیازمند شناسایی شده تأمین و میان آن‌ها توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه طبق گفته کارشناسایی وزارت بهداشت و در دسترس نبودن واکسن و داروی کرونا، ماسک به شدت توضیه می‌شود، بیان کرد: گروهی از مردم اعتقادی به زدن ماسک ندارند و برخی دیگر توانایی خرید ماسک را ندارند، از این رو تصمیم گرفتیم تا در کنار توزیع 20 هزار ماسک رایگان تحت عنوان عامران سلامت فرهنگ زدن ماسک را نیز در جامعه توزیع کنیم.

این گروه جهادی در اقدامی دیگر برای اقشار نیازمند شناسایی شده و جامعه هدف 15 هزار پرس غذای گرم تهیه و میان آن‌ها توزیع کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار