تجلیل از پایگاه‌های برتر طرح اسوه سپاه شاهرود+ تصاویر

به مناسبت هفته بسیج، از پایگاه‌های برتر طرح اسوه سپاه ناحیه شاهرود بصورت ویدئو کنفرانس با حضور فرمانده سپاه استان سمنان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۹۴۲۶۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته بسیج مراسم تجلیل از پایگاه‌های برتر طرح اسوه و جمعی از فرماندهان پایگاه‌های برادر و خواهر سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
در این گردهمایی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بصورت ویدئو کنفرانس با سپاه استان و با حضور فرمانده سپاه استان سمنان برگزار شد از فرمانده پایگاه خواهران مبارکه حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) سپاه شاهرود به عنوان پایگاه برتر استانی تجلیل و از پایگاه‌های مقداد حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) و امام جواد (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت سپاه شاهرود به عنوان پایگاه‌های برتر ناحیه‌ای با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.
همچنین در این نشست به نمایندگی از فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان شاهرود از تعدادی از فرماندهان پایگاه‌های برادر و خواهر شهرستان شاهرود نیز با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.
در این نشست سردار دامغانی به سخنرانی در باب اهمیت بسیج و فرهنگ بسیجی و توجه به فضای مجازی در جنگ نرم امروز و فعالیت‌های هفته بسیج پرداخت.
لازم به ذکر است با توجه به محدودیت‌های کرونایی از کلیه فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان شاهرود با اهدا لوح تقدیر و هدیه از طرف فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان توسط حوزه‌های مقاومت بسیج در طول هفته بسیج تقدیر خواهد شد.
همچنین از ۲۰ هزار پیشکسوت بسیجی استان سمنان نیز با اهدا لوح تقدیر از طرف فرمانده سپاه استان در این هفته تقدیر به عمل خواهد آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار