خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ورزقان با اشاره به اینکه بسیج عظیم‌ترین و ماندگارترین یادگار امام راحل است، گفت: بسیج هرگونه تهدیدات دشمنان را به فرصت تبدیل کرد.
کد خبر: ۹۲۹۴۴۰۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

 سیفی در کفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، با اعلام شعار امسال هفته بسیج «بسیج، پیشرو خدمت و امید آفرینی» با رویکرد نهضت خدمت خالصانه و مومنانه» افزود: این شعار در عمده  فعالیت‌ها، اقدامات و عملکرد بسیج به صورت بارز خود را نشان خواهد داد.

وی بزرگترین ویژگی بسیجی را دغدغه مندی نسبت به رفع مشکلات مردم و اعتلای انقلاب دانست و اظهارداشت: مدیری در هر سطحی نسبت به حل مشکلات دغدغه‌مند باشد و نیز در مقابل دشمنان و استکبار بایستد، آن یک مدیر جهادی بسیجی است.

سیفی با اشاره به اینکه بسیج عظیم‌ترین و ماندگارترین یادگار امام راحل است، افزود: بسیج توانسته از ابتدای انقلاب تا به امروز در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کند و تهدیدات را با توجه به ظرفیت عظیمی که در آن نهفته است، به فرصت تبدیل کند.
فرمانده سپاه ورزقان با تأکید بر اینکه ارائه خدمت‌رسانی و فعالیت‌های جهادی در اولویت برنامه‌های هفته بسیج قرارگرفته است، افزود: راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت مقابل پایگاه و توزیع ماسک، جمع‌آوری کمک مؤمنانه، توزیع بسته‌های معیشتی ازجمله خدمات مهمی است که در این راستا ارائه می‌شود.

ارسال نظرات