همزمان با نخستین روز هفته بسیج 300 بطری آبمیوه طبیعی بین بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان شهید جلیل یاسوج توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۹۴۵۳۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه وبویراحمد, مسئول بسیج جامعه زنان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: در اولین روز از هفته بسیج که به نام " بسیج معنویت و سلامت" نامگذاری شده است بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان به همکاری خیرین و همت خواهران بسیجی با هدف تقدیر از تلاشهای مدافعان سلامت و همدردی و همراهی با بیماران کرونایی طرح توزیع آبمیوه طبیعی (300 بطری) در بیمارستان شهید جلیل یاسوج را  به انجام رساند. 

سیده ماه منیر گرجی زاده با اشاره به اینکه جمعی از باغداران و میوه فروشان شهر یاسوج در این امر خداپسندانه مشارکت داشتند و درخصوص تامین سیب مورد نیاز همکاری کردند افزود: جمع آوری میوه سیب از باغداران و میوه فروشان شهر یاسوج و کار آبمیوه آبگیری و بسته بندی نیز توسط تعدادی از خواهران بسیجی پایگاه حضرت زینب شهرک ولایت یاسوج  انجام شد.

 وی بیان کرد : با توجه به شرایط ویژه کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی پس از هماهنگی  با رئیس و کارکنان بیمارستان شهید جلیل یاسوج صورت گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات