سرهنگ احمد ناصری موحد با بیان اینکه ۱۲۰ عنوان برنامه گرامیداشت هفته بسیج در تربت حیدریه پیش بینی شده، افزود: مهمترین ماموریت هفته بسیج و اساس کار اجرای طرح مسجد سنگر سلامت است.
کد خبر: ۹۲۹۴۵۶۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که جنس بسیج از انقلاب است و بسیج همانند انقلاب از آیات الهی است چرا که هر دو به این فراز قران کریم «واعتصمو بحبل الله و لاتفرقو» عمل کردند.
 
وی تصریح کرد: بسیج پدیده‌ای بی سابقه است و در کشور‌های مختلف تشکیل مقاومت‌های مردمی با الگوپذیری از بسیج شاهدیم، اما جنس بسیج ایران با بسیج کشور‌های دیگر مقداری متفاوت است.
 
ناصری موحد خاطر نشان کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام راحل آن را پایه گذاری کرد تا در حفظ دستاورد‌ها و رسیدن به اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی بعنوان بازوی تنومند نظام عمل کند.
 
فرمانده بسیجیان تربت حیدریه ادامه داد: بسیج بعنوان تجلی گاه اخلاق و خدمتگذار در همه ابعاد جامعه اسلامی با محوریت ولایت فقیه و اصل گفتمان انقلابی گری بعنوان نیروی زنده و پویا توانسته خدمات شایانی را به کشور ارائه کند.
 
ناصری موحد، شجره طیبه بسیج را ادامه دهنده و سازنده و پر ثمر عنوان کرد و افزود: شجره طیبه بسیج در حال حرکت و پیشرفت است و متناسب با شرایط به روز جامعه نشاط و پویایی دارد.
 
وی بیان کرد: طیب و پاک بودن این شجره طیبه از هر منظری قابل رویت است و می‌توان از اخلاص، معنویت، شهامت و شجاعت، ایستادگی، ایثار و مقاومت بعنوان میوه‌های این درخت تنومند یاد کرد.
 
سرهنگ احمد ناصری موحد با بیان اینکه ۱۲۰ عنوان برنامه گرامیداشت هفته بسیج در تربت حیدریه پیش بینی شده، افزود: مهمترین ماموریت هفته بسیج و اساس کار بر محور اجرای طرح مسجد سنگر سلامت است.
 
فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه از اجرای ۷ رزمایش در هفت روز هفته بسیج خبر داد و افزود: نخستین رزمایش، ایثار و شهادت با محوریت تجلیل از رزمندگان و ایثارگران و مدافعان سلامت است و در ادامه رزمایش امر به معروف و نهی از منکر با محوریت توصیه به مردم برای رعایت مسایل بهداشتی و ماسک زدن و همچنین رزمایش امنیتی و عملیاتی با محوریت گشت رضویون در هفته بسیج برگزار می‌شود.
 
وی خاطر نشان کرد: همچنین رزمایش کمک مومنانه با محوریت تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی و بهداشتی برای نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در روز پنجم آذرماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در سطح شهرستان تربت حیدریه برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها