بسیج همواره پیشرو و امیدآفرین است/ مسئولان خودشان را بدهکار مردم بدانند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: هرجا اسمی از بسیج برده شود شاهد امیدآفرینی، پیشرفت و آبادانی خواهیم بود زیرا تفکر بسیج، تفکر ناامیدی نیست و بسیج همواره امیدآفرین، پیشرو و اعتماد به درون دارد
کد خبر: ۹۲۹۴۵۷۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان جان بَر کف سراسر جهان و ایران اظهار داشت: بسیج منشأ قرآنی دارد و برگرفته از سنت پیامبراکرم(ص) و ائمه معصوم(ع) است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه همه ما و مسئولان در تحقق این مکتب والا و اندیشه نورانی امام(ره) وظایفی برعهده داریم گفت: بسیج یک رزق سیاسی نیست و به جناح و حزب خاصی تعلق ندارد بلکه یک اعتقاد، مکتب، اندیشه، تفکر و عصاره یک ملت آن هم یک ملت ولایی و انقلابی است.

محمدی با بیان‌ اینکه همه ملت به‌ویژه مسئولان مدیون بسیج هستند تصریح کرد: مسئولان در تمام مسئولیت‌ها باید بدانند که در هر صندلی که نشستند و هر کلام و قدمی که برمی‌دارند باید آن حرف، قدم و کلام منشأ خدایی داشته باشد و خودشان را بدهکار این مکتب و توده مردم بدانند.

وی افزود: امام(ره) با روح خدایی و وسعت دید الهی خود جمله تاریخی را مطرح کردند که همیشه در ذهن‌ها باقی خواهد ماند؛ ایشان بسیج را شجره طیبه و درخت تناور و پُرثمری دانستند که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت حدیث یقین و عشق را می‌دهد و این جملات تاریخی امام(ره) برای رضای خدا بوده و بسیار نورانی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان به ریشه این سخن امام(ره) که "بسیج شجره طیبه است" اشاره کرد و افزود: این کلام بدان معناست که بسیج نورانی، ولایی و شجره طیبه الهی و همچنان پویا، زنده و رو به رشد است و در سازمان بسیج و  افراد بسیجی "سکون" معنا ندارد.

محمدی با بیان اینکه بسیج هم خود را و هم جامعه را می‌سازد ابراز داشت: هرجا که اسمی از بسیج برده شود در آنجا شاهد امیدآفرینی، پیشرفت و آبادانی خواهیم بود زیرا تفکر بسیج، تفکر ناامیدی نیست و بسیج همواره امیدآفرین، پیشرو و اعتماد به درون دارد و امیدش به خداست و به طاغوت و استکبار امیدی ندارد.

وی با اشاره به اینکه بسیج به‌صورت هدفمند، طیب و پاک رو به رشد بوده و صاحب علم خدایی برای نجات بشر است خاطرنشان کرد: در تاریخ شاهد بودیم که مستکبران جهان به علم رسیدند اما به‌دلیل اینکه طیب نبودند برای دستیابی به خواسته‌های خود از علم علیه بشر استفاده کردند اما بسیج دارای علم خدایی برای نجات بشر است.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار