خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد:

تفکر بسیجی در جای جای میهن اسلامی ریشه دارد

معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد گفت: تفکر بسیجی در جای جای میهن اسلامی ریشه دوانده است.
کد خبر: ۹۲۹۴۵۹۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی امروز در نشست خبری به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته بسیج که در سالن اجتماعات مهاباد برگزار شد، اظهار کرد: هفته بسیج یادآور ماندگارترین فرمان تاریخی امام (ره) است.

وی گفت: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها، ایثار و فداکاری‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف بوده و این ایام نماد خدمت رسانی بسیجیان به مردم شریف ایران اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید سرافراز سردار سلیمانی و شهدای مدافعان حرم و مدافعان سلامت، افزود: به مناسبت هفته بسیج ۱۷۷ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در مهاباد با شعار بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرین برگزار می‌شود که بیشتر آن‌ها در فضای مجازی بوده و برنامه‌های حضوری نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تعداد افراد محدود برگزار خواهد شد.

مودبی بسیج را افتخاری برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: بصیرت و اخلاص در عمل و ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان و راهپیمایی‌های مختلف به نشانه خشم و انزجار از دشمنان ایران اسلامی از ویژگی‌های بارز بسیجیان است.

وی گفت: دیدار با خانواده‌ شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، نذر سلامت و اهدای خون، اجرای طرح شهید سلیمانی با عنوان رهبرم من هم یک سلیمانی ام، کمک‌های مومنانه، ویزیت رایگان و ...از دیگر برنامه هایی است که در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار