آیت‌الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: دولت در هشت ماه آینده به‌جای فرصت سوزی، فرصت سازی کند.
کد خبر: ۹۲۹۴۶۲۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در آغاز طرح تلاوت ۴ هزار ختم قرآن کریم، ۴ هزار زیارت عاشورا و هر شهید هزار صلوات به مناسبت گرامیداشت دومین کنگره شهدا ۴ هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد که در دفتر امام‌جمعه یزد برگزار شد گفت: در برابر سختی‌ها باید توکل به خدا داشته باشیم و تجدید نظر در کار‌ها و حرکت‌هایمان ازجمله مواردی است که انسان‌ها باید در شرایط مختلف مدنظر داشته باشند و کاری که خلاف نظر خدای متعال است را انجام ندهد تا به کمال برسد.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد اضافه کرد: توجه به خدای متعال، صبر کردن در مسیر حق و استعانت از درگاه خدای متعال به‌وسیله دعا و التجاء ازجمله مواردی است که برای رسیدن به کمال باید از سوی بندگان مورد توجه باشد.

امام‌جمعه یزد با اشاره به اینکه ما در مقابل خدای متعال بندگان محتاج هستیم، افزود: ما برای رسیدن به هر آنچه می‌خواهیم باید از خدای متعال درخواست کنیم و در برابر سختی‌ها هم به پروردگار توکل داشته باشیم.



دشمن همیشه در حال ضربه به جمهوری اسلامی است

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان همیشه به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: خدای متعال در طول چهل سال گذشته به‌واسطه دعا‌ها و استعانت‌هایی که داشته‌ایم دشمن را ناامید کرده و با شکست روبه‌رو ساخته است.

ناصری یزدی اظهار داشت: دشمن در منطقه تریلیون‌ها دلار هزینه کرده و شکست خورده که نشان می‌دهد پیروز این میدان کسانی هستند که به درگاه پروردگار استعانت داشته‌اند.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد اضافه کرد: تمام کشور‌هایی که در جنگ سی‌روزه با لبنان به دنبال تصرف این کشور بودند، شکست خوردند که نشان از عنایت‌های خدای متعال به‌واسطه دعا‌هایی است که بندگان به درگاه پروردگار داشته‌اند.

امام‌جمعه یزد در ادامه با تأکید بر اینکه هر جا حرکتی بسیجی داشته‌ایم پیروز میدان بوده‌ایم، افزود: ما همیشه و هرکجا که حرکت بسیجی‌وار را دیده‌ایم، پیروز میدان بودیم که نمونه این مسئله در منطقه هم در کشور‌های لبنان، سوریه و عراق شروع و سبب شکست دشمن شد.

وی اذعان داشت: حرکت بسیجی صادقانه، عالمانه و در مسیر تقویت دین خدا در ساحت‌ها و میدان‌های مختلف بوده که اثرات مثبت خود را در جهات گوناگون داشته است.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه در حال حاضر آمریکا با آشفتگی مواجه شده است، افزود: اگر بخواهیم در این گرفتاری‌ها سالم بمانیم باید به فکر خودسازی و تقویت داخلی باشیم و الان هم فرصتی است که شرکت‌های دانش‌بنیان، مسئولان و نخبگان ورود کنند تا این سازندگی کامل را در کشور شاهد باشیم و دشمن نتواند ما را در زمان‌های مختلف از تحریم‌ها بترساند.

امام‌جمعه یزد با اشاره به اینکه تحریم‌ها فقط برای جوسازی است، اظهار داشت: آن‌ها به دنبال حرکت‌های روانی هستند تا ما را در کشور بترسانند، چون تمام آنچه را می‌خواستند انجام دادند، ولی به هیچ‌چیزی دست نیافتند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها و صهیونیست با اسلام و نظام جمهوری اسلامی مشکل دارد افزود: آن‌ها در طول سال‌های گذشته به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی و اسلام بوده‌اند، اما به لطف خدا در هیچ عرصه‌ای نتوانستند به ما صدمه وارد کنند.

ناصری یزدی هدف دشمن را کوچک و تحقیر کردن جمهوری اسلامی دانست و گفت: تلاش دشمن این بوده که ما همیشه به آن‌ها نیازمند باشیم و از خودمان چیزی برای عرصه در جهان نداشته باشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه، چون ما درک و فهمان به قرآن کریم است همیشه بهتر از غربی‌ها هستیم، چون آن‌ها درکشان با ابزار است، اذعان داشت: الان آن‌ها به دنبال جوسازی هستند تا ایران به هر شکلی که شده به مذاکرات وارد شود و یکسری افراد ساده لوح در کشور هم دنباله‌رو سخنان دشمنان باشند.

امام‌جمعه یزد با تأکید بر اینکه مردم ما فهمیده هستند و مسئولان هم درک کنند که ما نیازی به دشمن نداریم، گفت: همان‌گونه که تا الان پیشرفته‌ایم بازهم می‌توانیم با قدرت به‌پیش برویم که نمونه این موفقیت‌ها با نگاه به بخش‌های مختلف در کشور می‌توانیم مشاهده کنیم.



دولت به‌جای فرصت سوزی، فرصت سازی کند

وی با تأکید بر اینکه دشمنی‌ها دشمنان نباید ما را متوقف کند، افزود: در طول هشت ماه آینده دولت به‌جای فرصت سوزی، فرصت سازی کند و به دنبال فتح پله‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف باشد تا بتوانیم به خودکفایی دست یابیم.

ناصری یزدی با بیان اینکه ما باید اشتباهات گذشته را جبران کنیم، اظهار داشت: ما باید علاوه بر تحریم‌ها از تحریف‌ها هم جلوگیری کنیم، چون این تفکر دشمن برای ناامیدی در کشور و از بین بردن حقایق است.
ارسال نظرات