خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به حوادث پس از انتخابات رياست جمهوري آمريکا گفت: نظام آمريکا از درون در حال فروپاشي اجتماعي است.
کد خبر: ۹۲۹۴۶۶۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان ؛ سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه اعضاي پايگاه بسيج مديران کل مالک اشتر استان سمنان گفت: امروز شکاف عميق سياسي و اجتماعي در آمريکا به وضوح مشاهده مي شود که اين شکاف ناشي از شکست هاي پياپي سياست هاي آنها در دنياست.

وي با اشاره به حوادث پس از انتخابات رياست جمهوري آمريکا گفت: نظام آمريکا از درون در حال فروپاشي اجتماعي است.

سردار دامغاني ادامه داد: خروج آمريکا از معاهدات بين المللي در دوره رياست جمهوري ترامپ نشان از وجود چالش هاي اساسي در اين کشور و شکست هاي متعدد در خاورميانه دارد.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به فرهنگ نظام اسلامي کشور ايران تصريح کرد: فرهنگ و تفکر نظام ايران اسلامي در هر کشوري که راه يافته براي آن کشور عزت و استقلال و مقابله با ظلم را به همراه داشته است.

او اظهار داشت: ويژگي بارز بسيجيان اخلاص در عمل آنهاست که خوشبختانه در استان سمنان نيز بسياري از مديران اين روحيه و تفکر بسيجي را دارند.

اسلامي راد مدير کل امنيتي انتظامي استانداري سمنان در اين جلسه با اشاره به ويژگي هاي بسيج گفت: بسيج معجزه انقلاب اسلامي بوده و در 40 سال گذشته هميشه نجات دهنده کشور از مشکلات متعدد بوده است.

وي افزود: در ايام شيوع کرونا در کشور بسيجيان همواره ياري گر کادر درماني براي مقابله با اين بيماري بوده اند و قطعا در اين برهه زماني نيز نقش اساسي خود را به خوبي ايفا مي کنند.

اسلامي راد در پايان خاطرنشان کرد: تفکر بسيجي موجب اخلاص در عمل مي شود که امروز کشور ما نيازمند تفکر بسيجي براي حل مشکلات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها