رئیس بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: 114 واحد مسکن محرومان در هفته بسیج به صاحبان آنها در سطح استان گیلان تحویل داده می‌شود
کد خبر: ۹۲۹۴۷۱۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 114 واحد مسکن محرومان هفته بسیج به صاحبان آنها در سطح استان گیلان تحویل داده می‌شود اظهار داشت: توزیع حدود 14 هزار بسته کمک معیشتی بین آسیب‌دیدگان کرونا، کمک به ساخت پایگاه بسیج و کمک به تعمیر و بازسازی برخی مساجد از جمله کارها پیش‌بینی شده برای بسیج سازندگی است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: در حوزه اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی نیز برنامه‌‌ریزی کرده‌ایم و هدف از اجرای تمام این برنامه‌ها "خدمت به مردم" است و خوشبختانه بسیج تمام توان خود را برای خدمت به مردم به‌کار گرفته است.

ابراهیمی‌ با اشاره به نقش‌آفرینی بسیجیان در جامعه با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، تحریم‌ها و بحران کرونا خاطرنشان کرد: بسیج حتی در بحران کرونا هم از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم دریغ نکرده و به‌دنبال آن است که گره‌ای از مشکلات مردم باز کند و باری از روی دوش مردم بردارد.

وی با بیان اینکه دشمنان روز به روز در طرح‌های خود با شکست مواجه می‌شوند افزود: تلاش و فعالیت در حوزه محرومیت‌زدایی در نقاط محروم استان از دیگر اقدامات مهم بسیج است و خوشبختانه جهادگران جوان بسیجی روز به روز این مسائل و موضوعات را دنبال می‌کنند.

رئیس بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان اظهار داشت: با همین حرکت‌ها امیدواریم شاهد سربلندی نظام اسلامی باشیم و پرچم این انقلاب از دستان رهبر معظم انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت صاحب‌الزمان(عج) برسد و ما نیز افتخار سربازی حضرت را داشته باشیم.

ابراهیمی از آمادگی بسیج سازندگی سپاه برای انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی در نقاط دور استان، روستاها و همچنین پروژه‌های عام‌المنفعه سخن گفت و ابراز داشت: از مدیران دستگاه اجرایی انتظار داریم که پروژه‌های عام‌المنفعه خود به‌ویژه در حوزه محرومیت‌زدایی و خدمات در روستاها را به جهادگران بسیجی بسپارند تا با حداقل اعتبارات این پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون چند پروژه در شهرداری رشت از جمله ساخت یادمان‌های شهدای گمنام به بسیج سازندگی واگذار شده است تصریح کرد: در بسیاری از حوزه‌ها مانند کشاورزی، تامین آب آشامیدنی و سایر حوزه‌ها آمادگی خدمت‌رسانی داریم البته بسیج سازندگی پروژه‌های ثابتی نیز برای خود تعریف کرده که از ظرفیت‌های مردمی در این پروژه‌ها استفاده می‌کنیم.

ابراهیمی با بیان اینکه بسیج سازندگی از ظرفیت‌های متعددی برخوردار است اما نگاه پیمانکاری ندارد بلکه نگاه ما خدمت است ابراز داشت: در حوزه نوسازی مدارس نیز با همکاری اداره‌کل نوسازی استان، مدرسه‌ای در دورترین نقطه از مناطق تالش به ما واگذار شد و نهایتاً تا یک ماه و نیم دیگر آن را به اتمام می‌رسانیم.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات