خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی سپاه گرمسار:

تبیین دستاوردهای بسیج در دستور کار قرار گیرد

مسئول دفتر نمایندگی سپاه گرمسار بابیان اینکه ساختن تمدن نوین اسلامی مهم‌ترین هدف از تشکیل بسیج مستضعفین است، گفت: تبیین دستاوردهای بسیج در دستور کار بسیجیان قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۹۴۷۱۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

حجت‌الاسلام یحیی چابک در گفتگو با خبرنگار بسیج در گرمسار، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: تشکیل بسیج مستضعفین به‌فرمان امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه انجام شد و اکنون محبوبیت و مقبولیت این نهاد مردمی به‌جایی رسیده است که دشمنان باید بدانند تا بسیج هست کسی جرئت تعدی به ارزش‌ها و مرزهای زمینی و اخلاقی این ملت را ندارد.

وی با اشاره اینکه کلمه بسیج برگرفته از بیداری، سازمان‌دهی، یاری‌رساندن و جهاد، تصریح کرد: بسیج همواره در مقابل هجمه‌های متعدد دشمنان هوشیار و به آحاد مردم جامعه در طول 40 سال گذشته خدمت‌رسانی کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه گرمسار بابیان اینکه دو نوع جهاد وجود دارد، جهاد اکبر (نفس) و جهاد اصغر، اضافه کرد: هدف اصلی تشکیل بسیج مستضعفان ساختن تمدن نوین اسلامی است.

چابک با تأکید بر اینکه امروز بسیجی‌ها موظف هستند در حوزه دستاوردهای بسیج و انقلاب و تبلیغ آن تلاش کنند، یادآور شد: ما در حال حاضر با دشمنان در جبهه جنگ در بستر فضای مجازی و تحریف وقایع انقلابی قرار داریم که در این عرصه بسیجیان باید هوشیارانه اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه جلوگیری از تحریف در عملکرد انقلاب در دستور کار بسیجیان قرار گیرد، افزود: جهاد گران بسیجی امروز باید در حوزه اقتصادی نیز وارد عمل شوند و به آحاد مردم جامعه خدمت‌رسانی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گرمسار بابیان اینکه دشمن همواره با حربه‌ها و روش‌های مختلف در حال دشمنی کردن است، تأکید داشت: جنگ رسانه‌ای دشمن را باید جدی بگیریم و اقدامات مقابله‌ای انجام دهیم.

وی بابیان اینکه دشمنان درصدد تضعیف بسیج و عملکرد سپاه در جامعه هستند، ابراز کرد: عملکرد بسیج را همه می‌بینند و تاکنون هیچ‌یک از اقدامات دشمنان نتوانسته عملکرد بسیج را تحریف کنند درواقع کار بسیج قابل تحریف نیست و دشمن باید بداند این نهاد مقدس همواره در مقابل هجمه‌های متعدد ایستادگی می‌کند و پیروز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها