عضو شورای بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان در یک اقدام ابتکاری، طرح ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فعالان مناطق محروم را پی ریزی کرد.
کد خبر: ۹۲۹۴۷۳۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، عضو شورای بسیج دانشگاه صنعتی اصفهان در یک اقدام ابتکاری، طرح ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فعالان مناطق محروم را پی ریزی کرد.

طرح ابتکاری ارتباط بین دانشگاهیان و فعالان مناطق محروم

میثم اکبرزاده با بیان این که اولین بار این طرح  در نشست اعضای شورای بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان ارائه  شده، گفت: این طرح در بردارنده راهکارهای علمی جهت ترویج کمک به محرومان و نیز توضیح وضعیت موجود و نقشی است که دانشگاهیان می توانند در این خصوص داشته باشند، است.

اکبر زاده اظهار داشت: فعالان این عرصه نیز راهبردها و راهکارها و مطالبات خود را ارائه کردند و سپس اساتید دانشگاه از جمله بسیج و خیریه مهندسیین هم در ساماندهی فعال شدند.

عضو شورای بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: این طرح در پنج حیطه اصلی از جمله ارائه ایده به همکاران دانشگاهی که از قبل طرح هایی برای استمرار کار جهادی در دانشگاه داشتند انجام گرفت و تعدادی از استادان فعال در خدمت رسانی به محرومان هم انتخاب و معرفی شده اند.

وی افزود: طبقه مخاطبان و محورهای اصلی محتوای مورد نظر استخراج و عامل رسانه ای اجرای طرح مشخص شد و اخیرا نیز با تشکیل نشستی با حضور فعالان دور اول، همفکری های لازم انجام گرفت.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان

ارسال نظرات