خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد

توزیع ۸۹۰۵ بسته معیشتی طی رزمایش کمک‌های مومنانه در تویسرکان

فرمانده سپاه تویسرکان با اشاره به برگزاری چهار مرحله کمک مومنانه در تویسرکان گفت: در این راستا ۸ هزار و ۹۰۵ بسته معیشتی، ۲۷ رأس گوسفند و یک هزار بسته گوشت، ۸ هزار و ۷۰۰ پرس غذای گرم تهیه و توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۹۵۰۰۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲

توزیع ۸۹۰۵ بسته معیشتی طی رزمایش کمک‌های مومنانه در تویسرکانبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سرهنگ مرتضی سیاهوشی در نشست خبری به مناسبت چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج که در سپاه ناحیه تویسرکان برگزار شد با درود به مقام شامخ شهدای اسلام و امام راحل اظهار کرد: بنا به فرمایشات رهبر انقلاب همه مردم بسیجی هستند، ملت ایران از اول انقلاب تاکنون در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده است.

وی با بیان اینکه ۴۱ سال است که از عمر با برکت شجره طیبه بسیج می‌گذرد، تصریح کرد: از برکات این تشکیلات مردمی نظام جمهوری اسلامی بهره‌مند شده است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد: بسیج همیشه در میدان بوده و به میدان آمده و مشکلات بزرگ را حل کرده است، که این خود می‌تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

وی با اشاره به اینکه امسال در هفته بسیج با شرایط ویژه کرونا روبرو هستیم، گفت: در مقابله با کرونا نیز بسیج نقش‌آفرینی کرده و از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا تا به امروز سپاه و بسیج وارد میدان شدند و جانانه در این حوزه خدمت‌رسانی کردند.

سیاهوشی ادامه داد: ابتدای شروع کرونا بحث غربالگری پیش آمد که بیش از ۱۰۰ هزار نفر توسط بسیجیان غربالگری شدند و در زمینه تولید ماسک نیز زمانی که مشکل داشتیم بسیج وارد شد و بیش از ۱۰۰ هزار ماسک تولید کرد و توانستیم بخشی از مشکلات شهرستان را حل کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج و سپاه چهار مرحله کمک مومنانه برگزار کرد، گفت: در این راستا نیز ۸ هزار و ۹۰۵ بسته معیشتی، ۲۷ رأس گوسفند و یک هزار بسته گوشت، ۸ هزار و ۷۰۰ پرس غذای گرم تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ابراز داشت: تهیه ۸۷۵ اقلام بهداشتی، ۳۵۵ بسته لوازم التحریر و۳۰ مورد کمک جهیزیه و به خانواده‌هایی که از کرونا آسیب دیده بودند، تقدیم شد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های اجرایی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج در سطح شهرستان تویسرکان تصریح کرد: ویزیت رایگان و خدمات پزشکی و اجتماعی، حضور گروه جهادی بهداشتی بسیج فرهنگیان در بیمارستان ولیعصر تویسرکان، آغاز طرح ولایت فرهنگیان بصورت مجازیو  برگزاری اردوی جهادی و ویزیت رایگان از برنامه‌های این هفته است.

سیاهوشی برگزاری شیفت ایثار بسیج کارگری، افتتاح پایگاه علمی تخصصی سند تحول بنیادین، توزیع بسته‌های معیشتی و برگزاری کارگاه مجازی عقلانیت از دیدگاه امامین انقلاب در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج برشمرد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در فضای مجازی، میز خدمت جهادی بسیج ادارات، رژه خودرویی و موتورسواری بسیجیان در سطح شهر، فضاسازی و آذین‌بندی مقرهای بسیج توسط حوزه و پایگاه‌های مقاومت، رزمایش گشت محله محور، فعالسازی گروه‌های جهادی در راستای ماسک دوزی، ضدعفونی، تب سنجی و... نیز به مناسبت گرامیداشت این هفته با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات