معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا (ع) در پیامی فرارسیدن هفته بسیج و سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی ره مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۹۵۰۳۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا علیه السلام در پیامی فرارسیدن هفته بسیج و سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت.
 
متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فرارسیدن هفته پر برکت بسیج و سالروز صدور فرمان تاریخی رهبرکبیر انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل "بسیج مستضعفین "یادآورخاطره پاک‌ترین نهاد و برترین مردان زمان و تاریخ ماست به تعبیر امام عظیم الشان بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش برگلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سرداده اند.

برنامه‌های بسیج با ویژگی‌های خاص آن برای هرمحل و قومیت، فرصتی برای تجدید حیات و بقای فرهنگ‌های بومی و محلی بوده اند. در کنار این کارکردمثبت، ظرفیت وحدت بخشی و ایجاد انسجام ملی و هماهنگی وهمکاری میان فرهنگ‌ها و قومیت‌ها بوده است.

بسیج سپاهی است مسلح به ایمان و مجهز به عشق، میعادگاهی است برای کبوتران سرخ دلی که دل هایشان برای پرواز در اوج می‌تپد.

بسیجی چکیده عشق است و نماد غیرت؛ سمبل تعصب است و پاسدار مکتب؛ بسیج واژه‌ای آشناست، بسیج از واژگان مقدسی است که هم در مرحله آغازین انقلاب و هم پس از استقرار نظام مورد تاکید امام خمینی (ره) بوده است ایشان فرمودند بسیج لشکر مخلص خدا و مدرسه عشق است.

به حق بسیج و بسیجیانند که کشور را از بحران‌ها نجات می‌دهند و باید بسیجی ماند؛ و به تعبیر امام خامنه‌ای عزیز بسیج برای جوانان شور آفرین، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.

بسیجی بانگ بلند بیداری است و باب رهایی، بلای جان استکبار است و برج استوار دیدبانی، بازوانش بوسه گاه روح خداست و بلندای قامتش بازوی امن بندگان الهی، بهارش جاودان، برق سلاحش درخشان و بانگ تکبیرش بلند ترباد. بسیج ستاره سماواتیان در زمین است و صاعقه مرگ ستمگران زمان، سلاح رهایی محرومان است و سوهان روح مستکبران، بسیجی رهرو همیشگی پیر جماران و مطیع امر رهبر معظم انقلاب است بسیجی در تمام صحنه‌ها نگاه به فرمان ولایت دارد بسیجی بسان عمار و ابوذر و مقداد و کمیل حاضر و ناظر است. بسیجی عاشق و مرید ولایت است چرا که سعادت جاوید و سر بلندی دنیوی را در پیروی از ولایت دیده و بدان معتقداست.

اطاعت بسیجی از ولایت آگاهانه و برای دینداری است بسیجی به اطاعت با معرفت و شناخت، ایمان و اعتقاد دارد.

ساده زیستی، صفا و صمیمیت، ایثار وگذشت، بهره گیری درحدنیاز و بیشترین بازدهی و ایمان قوی و شعور بسیار، خصوصیاتی هستند که بسیجیان از آن‌ها برخوردارند. همین ویژگی‌ها ست که توانست بسیج را به نیروی پرتوان برای حراست و نگهبانی از اسلام و ارزش‌ها و هنجار‌ها تبدیل کند. سرودش پر طنین و ساحل دیدار مولایش مهدی موعود عج الله تعالی فرجه الشریف نزدیک‌تر باد.

محمدرضا حقدادیان
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا علیه السلام
ارسال نظرات
پر بیننده ها