خبرهای داغ:
روابط عمومی حوزه شهیده افضل خبر داد:
نشست بصیرتی و روشنگری حوزه شهیده نسرین افضل به مناسبت هفته بسیج و با حضور ارکان صالحین، فرماندهان و شورای پایگاه‌های تابعه در پایگاه نسیبه این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۵۳۱۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم؛ نشست بصیرتی و روشنگری حوزه شهیده نسرین افضل با حضور فرمانده و ارکان صالحین حوزه و شورای پایگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید.

ابراهیم سانی خانی هادی سیاسی با تأکید بر همبستگی گروه‌های جهادی و نیرو‌های بسیج در مقابله با ویروس کرونا خاطر نشان کرد:آمریکا به عنوان یکی از بزرگترین مستکبرین جهانی در مقابله با ویروس کرونا تضعیف شده و هیمنه آمریکا در جهان شکسته شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که شاهد تلاش‌های شبانه روزی مدافعان سلامت در ایران اسلامی علی رغم تمامی تحریم‌های ظالمانه نظام استکبار علیه کشورمان هستیم.

سانی خانی گفت::بسیج حرکتی پویا است که باید با اخلاص در عمل قدم بردارد و روحیه استکبار ستیزی را گسترش دهد.

وی عنوان کرد:وضعیت اقتصادی کشور به دلیل درک نکردن شرایط معیشتی مردم از سوی کاخ نشین هاست؛ لذا ضروریست فرد مورد نظر با توجه به شاخص‌های اسلامی و انقلابی انتخاب شود، اما متأسفانه با عدم آگاهی و بی بصیرتی، شاخص ها‌ی نادرست جایگزین شاخص‌های حقیقی می‌شوند.

استاد بصیرتی افزود:گام دوم انقلاب در واقع حرکت به سمت تمدن اسلامی است که البته نقد‌هایی بر روند حرکت آن مطرح است‌:در این پیشرفت نباید از ظرفیت‌های داخلی غافل بود و باید توجه ویژه‌ای به ارزش‌های انقلابی و دینی داشت.


در پایان؛ به مناسبت هفته بسیج به اعضای شورا‌ی پایگاه، مربیان، سرگروه‌های صالحین و فعالین جوایزی اهداء گردید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات