خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

کشف اسکناس جعلی در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۲۹۷ قطعه اسکناس جعلی و دستگیری ۲ متهم توسط ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۵۳۷۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
کشف اسکناس جعلی در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت دو نفر در خصوص استفاده از اسکناس‌های جعلی در یکی از مناطق شهرستان ملایر، ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان با انجام کار اطلاعاتی دقیق مخفیگاه آنان را شناسایی کردند.

وی افزود: متهمان در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و ۲۹۷ قطعه اسکناس ۱۰ هزار تومانی جعلی از آنان کشف و نامبردگان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: همچنین به دنبال اعلام وقوع چهار فقره سرقت وسایل نقلیه شامل دو دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان قرار گرفت و طرح مهار اجرا شد.

وی افزود: ماموران انتظامی در اجرای این طرح با سرعت عمل بالا اقدام به بررسی شواهد و قرائن موجود کرده و با هوشمندی و اقتدار در کمتر از دو ساعت، با شناسایی موقعیت متهمان، چهار سارق را در یک عملیات ضربتی و منسجم دستگیر کردند و دو دستگاه خودروی سواری و موتورسیکلت به سرقت رفته و یک دستگاه ماشین لباسشویی کشف و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سلگی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعددی در نزاع و درگیری و مصرف مواد مخدر بودند، بیان داشت: ارزش وسائل نقلیه کشف شده بالغ بر ۳ میلیارد ریال بوده و اقدامات قانونی برای تحویل آن‌ها به مالباختگان در دستور کار ماموران این یگان قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۷ فقره سرقت در ملایر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ پاسداران شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بکارگیری شگرد‌های تخصصی، یک متهم در این خصوص شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد که پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات فنی و تخصصی، به ۷ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

وی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۷ دستگاه ضبط صوت و باند مربوطه، ۵ حلقه لاستیک زاپاس خودرو، تعدادی آچار الات، قفل فرمان و باطری خودرو کشف و نامبرده با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سلگی گفت: تقویت کار اطلاعاتی، کشف علمی جرایم و سرعت عمل در دستگیری مجرمان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار دارد.

 انتهای پیام/
ارسال نظرات