خبرهای داغ:
سردار شاهرخی گفت: ارائه خدمات ۴۰ ساله جمهوری اسلامی در دنیا بی نظیر است.
کد خبر: ۹۲۹۵۴۳۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در نشست صمیمی و دیدار جمعی از اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با اشاره به نیاز جامعه به نیاز امروز جامعه به حضور رسانه های انقلابی در بازتاب درست و صحیح اخبار و مشکلات بیان کرد: امروز با توجه به نیاز کشور لازم است تا رسانه ها به ویژه رسانه های انقلابی تلاش بیشتری در راستای انعکاس مشکلات مردمی داشته باشند.

وی گفت: ما امکانات بالقوه ای داریم اما از این داشته ها و ظرفیت ها بخوبی استفاده نمی کنیم و به دلیل هجمه های تبلیغاتی، پیگیری از برخی اتفاقات وجود ندارد.

سردار شاهرخی با اشاره به ضعف انسجام در رسانه ها اظهار کرد: متاسفانه رسانه ها انسجام ندارند و این در حالی است که سنت الهی بر این است که هرکجا انسجام وجود دارد در آنجا خروجی خوبی وجود دارد. باید رسانه های انقلابی با انسجام پیش روند و اخبار و فعالیت های موجود در سطح جامعه را در سایه تعامل با یکدیگر انعکاس دهند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) عنوان کرد: اگر رسانه های انقلابی همه با هم باشند برخوردهای دفعی صورت نخواهد گرفت.

وی گفت: انسجام رسانه های انقلابی موجب شد پرچم یک فساد بزرگ در استان به پایین کشیده شود و این یک نمونه پیروزی در پرتو انسجام است. انسجام که ایجاد شود کار علمی انجام می شود.

سردار شاهرخی گفت: جمهوری اسلامی در دنیا برای ارائه خدمت ۴۰ ساله بی نظیر است و روح جمعی، سازماندهی، انسجام مایه توسعه می شود.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها